Gå til innhold

Ballkjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som gjerne vil ha en ballkjole nå til skoleballet. Slik jeg forstår henne ønsker hun seg en ballkjole med svært puff skjørt, glitter og greier.. Vi skal til London om en uke å lurte på om det var mulig å finne noe der? Jeg har søkt litt rundt på nettet og har ikke funnet noe hjelpsomt. Noen som kan hjelpe?

post-71497-0-22163900-1377015279_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres jo bra ut med kjole fra London! Du høres ut som en grei mor! Hmm prøv å søk på engelsk, spørr på hotellet eller noe?

Edit: skrivefeil

Endret av Erica❤
Skrevet

Var i London ifjor å kjøpte ballkjole til datteren. Var i London for 1. gang, så vi visste ikke hvor vi skulle gå. Vi holdt oss i Oxford Street, å den eneste butikken med ballkjoler vi fant, var denne; http://www.coast-stores.com/?lng=en&ctry=GB&

De hadde ikke så mange "poffa" skjørt der, de sa at i England så er de skjørtene på vei ut.

Men vi fant noen nydelige kjoler, å for en service vi fikk. Det var som å være i en Amerikansk film på brudekjoleprøving.

Prisene der var heller ikke avskrekkende. Vil absolutt anbefale dere å ta en tur innom der hvis dere kommer over butikken.

Anonymous poster hash: a52f7...fb4
Skrevet

Sitter akkurat sammen med datteren og ser på det samme. Men hun skal ikke ha et så stort tyllskjørt da.

Kikk inn på ebay. Der finner du masse flotte kjoler ved å søke på prom dress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...