Gå til innhold

Hotellpute dyr vs billig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg hotellputer. Ser de finnes i flere priskategorier. Kid har noen nå til halv pris ca, 200. Er det noen som har erfaringer som kan gi meg noen anbefalinger

På forhånd takk :-)

Skrevet

Jeg kjøpte på kid da de var på halvpris. Tror de kostet 2-300 da. Jeg elsker dem:D

Skrevet

Home & cottage har noen som er utrolig gode. I sommer så jeg de til 399,- (syntetisk) og 499,- (dun).

Skrevet

Hva er hotellpute?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fra kid. Hadde planer om å kjøpe ny seng for jeg fikk ondt i ryggen av den jeg har, men ny pute fra kid fikset biffen :D

Den er faktisk litt for god, vil helst bli i sengen hele dagen

Skrevet

Home & cottage har noen som er utrolig gode. I sommer så jeg de til 399,- (syntetisk) og 499,- (dun).

Jeg har kjøpt mine på Home&Cottage til 399,- pr.stk og de er utrolig gode.

Anonymous poster hash: 246e7...d6a

Skrevet

Hvordan i alle dager får dere ok puter til 2-300 kr? Mine kostet rundt 1000 kr hver og er av helt kurrant kvalitet (dun, ikke syntet, selvsagt) men jeg ville nok gått opp i kvalitet til neste gang.

De en får under 500 er bare luft og fjør. :( Polyesterfilling vurderer jeg ikke til sofaputer engang..

Nå er mine puter betydelig bedre enn det vaset en får på hoteller, da, men såpass må en jo forlange, der er det jo ikke mye til komfort.

Anonymous poster hash: 3cb56...ec0
  • Liker 1
Skrevet

Har også fra Kid, de er kjempegode.

De en får under 500 er bare luft og fjør. :( Polyesterfilling vurderer jeg ikke til sofaputer engang..

Hver sin smak sikkert, jeg har 2 puter jeg fikk i gave som koster ca 600 kroner hver, og så har jeg 2 fra Jysk jeg fikk på tilbud til 89 eller noe rundt der, foretrekker de fra Jysk.

Anonymous poster hash: ab5a8...497
Skrevet

Hva er hotellpute?

70 x 100 cm.

Jeg har en fra Høie, men jeg er ikke fornøyd. Synes det er altfor lite fyll i den, den gir meg ikke noe særlig støtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...