Gå til innhold

Hjelp med Samsung Galaxy s4

Anbefalte innlegg

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg sliter litt med å skjønne hvordan man legger til ord i ordlisten på min nye SG s4..

Jeg er "dessverre" avhengig av å skrive med 3x4 tastatur, så qwerty-tastatur er ikke et alternativ ;)

Mangler mange ord som jeg til vanlig skriver, i tillegg til dialektord og navn.

Hjeeelp, anyone?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du det her problemet med Swiftkey eller standardtastaturet?

Gjest RompeRusk
Skrevet

Hva er egentlig forskjellen? .. :fnise: skjønner rett og slett ikke hvordan jeg legger til :klo:

Var mye enklere med min gamle sony ericsson uten touch.. ;)

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen? .. :fnise: skjønner rett og slett ikke hvordan jeg legger til :klo:

Var mye enklere med min gamle sony ericsson uten touch.. ;)

Du går på innstillinger , - språk og input og så skal det være en luke og hake for "personlig ordbok" eller noe.

Skrevet

Er s4 mye bedre enn s3?

Anonymous poster hash: 629c2...183
Skrevet

Er s4 mye bedre enn s3?

Anonymous poster hash: 629c2...183

Jeg ville ikke byttet hvis jeg hadde treeren, men på den annen side jeg ville aldri hatt Samsung hvis jeg skulle kjøpt Androidmobil heller.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Tror jeg har funnet det :danse:

Jeg kjøpte s4 fordi den var på kampanje, og fordi jeg faktisk trengte ny tlf ;) Er fornøyd hittil, men så har jeg ingenting å sammenligne med da :)

Skrevet

Tror jeg har funnet det :danse:

Jeg kjøpte s4 fordi den var på kampanje, og fordi jeg faktisk trengte ny tlf ;) Er fornøyd hittil, men så har jeg ingenting å sammenligne med da :)

Kos deg med ny telefon Rusket. Jeg gjør det samme, fikk nemlig min nye i går og er storfornøyd selv.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Phonegasmic! Hadde vært perfekt for meg som hater touch taster! Jaja :)

Skrevet

Phonegasmic! Hadde vært perfekt for meg som hater touch taster! Jaja :)

Du selger Samsungen og kjøper den der.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Haha, får tenkt litt på den.. Har ett års nedbetaling ser du ;)

Skrevet

Haha, får tenkt litt på den.. Har ett års nedbetaling ser du ;)

Vel, akkurat det vil jo gå opp i opp så lenge den du selger den til har samme operatør.

Skrevet

Men det jeg ikke forstår er hvorfor de her telefonmakerne ikke kan lage modeller for oss som vil ha fysisk tastatur også. Det er faktisk ganske mange av oss som vil ha det, men det er jo ikke mange som tilbyr det, ergo folk blir tvunget til å kjøpe noe de egentlig ikke gidder pga smarttelefoner er noe alle vil ha.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Nei det kan du si.. det kommer vel etter hvert om ett selskap tjener godt på det (håper jeg :P)

• 1 måned senere...
Skrevet

Du, jeg har sett flere med Q10 og Q5 siden jeg viste dem min. Det er flere som ønsker seg fysiske taster ja.

Skrevet

Hvorfor kjøpe touchtelefon hvis man ikke klarer qwerty?

Gjest RompeRusk
Skrevet

Hvorfor kjøpe touchtelefon hvis man ikke klarer qwerty?

Både fordi det nesten ikke finnes andre alternativer som er gode telefoner, og fordi det går an å velge standard 3x4-tastatur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...