AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Hva er det som skjer? Før likte jeg alltid en eller annen, men nå er alt så lite spennende, ingen som får det til å kile i magen. Sånn har det vært i flere år nå. Har jeg blitt helt skrudd av? Jeg har ikke opplevd noe dramatisk brudd eller noe sånt.Anonymous poster hash: 468c1...bc4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Jeg opplever også dette. Jeg kan riktig nok føle meg skikkelig betatt av en person, og savne vedkommende, men den der "sommerfugler i magen"-følelsen har jeg ikke kjent siden jeg var 15. Nå er jeg 19, og savner det veldig. Har datet mange gutter siden den gang. Anonymous poster hash: b7482...a6a Anonymous poster hash: b7482...a6a
Avalon Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Du har sikkert bare blitt litt eldre og hormonene har roet seg ned. 1
Froz1 Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Jeg vil gjerne høre svar her. Er selv bekymret angående min kjærlighetsfremtid. Jeg kan syntes gutter er kjekke etc og ønsker meg kjæreste. Men ingen gir meg sommerfugler, ingen jeg er forelsket i (eller har vært i på noen år), og ingen følelser at all. Jeg kan like en fyr og se for meg date han, men får fortsatt ikke noe særlig følelser i hjertet eller "der nede". Jeg gikk på cipralex, trodde det var grunnen, men har vært uten cipralex i flere måneder nå.....
Avalon Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Vet at dette høres klisje ut, men det er faktisk sant: Dere har ikke møtt på rett person! Jeg gikk heller ikke rundt å ble betatt, forelsket i eller tent av "alle" menn jeg møtte, datet, så, ble kjent med. Kjemien må stemme. Håpet er ikke ute, dere er ikke ødelagte. 1
Froz1 Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Vet at dette høres klisje ut, men det er faktisk sant: Dere har ikke møtt på rett person! Jeg gikk heller ikke rundt å ble betatt, forelsket i eller tent av "alle" menn jeg møtte, datet, så, ble kjent med. Kjemien må stemme. Håpet er ikke ute, dere er ikke ødelagte. Hope so :D
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Jeg får jo konsentrert meg mye mer om studiene på denne måten da, men jeg savner følelsen av å ha noen jeg får øye på som jeg liker og så kiler det skikkelig i magen hver gang jeg ser personen. Livet var litt mer spennende..Anonymous poster hash: d27dc...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå