Gå til innhold

Andre nettsider som selger LULU's?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett etter en rosa sminkeveske på miinto og coverbrands men de er tom for den. Noen som vet om de kommer inn igjen, og om det finnes andre nettsider som selger LULU's?

Jeg så de hadde en på utstilling på et parfymeri men jeg vet ikke om de er til salgs. Selger de de i vanlige butikker og?

Anonymous poster hash: c8636...955
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett etter en rosa sminkeveske på miinto og coverbrands men de er tom for den. Noen som vet om de kommer inn igjen, og om det finnes andre nettsider som selger LULU's?

Jeg så de hadde en på utstilling på et parfymeri men jeg vet ikke om de er til salgs. Selger de de i vanlige butikker og?

Anonymous poster hash: c8636...955

Enkelte parfymerier har Lulu's ja. Og hvorfor skulle de ikke selge det de har til utstilling? ;)

Skrevet

Enkelte parfymerier har Lulu's ja. Og hvorfor skulle de ikke selge det de har til utstilling? ;)

Åh greit, jeg burde ha spurt de da :P Det var bare 2 på ustilling men jeg fant ikke resten så derfor lurte jeg. Noen ganger så har butikker jo f.eks stoler, sko, tilbehør som ikke er til salgs men bare utstilling.

Anonymous poster hash: 061df...fee

Skrevet

Jeg vet om en blomsterbutikk som selger dem, og et parfymeri, så er nok litt rundt forbi :)

Anonymous poster hash: b20e5...0c4
Skrevet

Damene bak Lulu`s har jo egen nettbutikk for butikken sin i Kristiansand hvor de tilbyr fullt utvalg av sminkevesker/vesker?

Eller? Nei - nå ser jeg de driver og gjør om nettsiden.

Om du bor i Oslo så har de OK utvalg på den veske/klesbutikken nederst på Grunerløkka. Men nettsiden har altså mer utvalg om du klarer vente.

Anonymous poster hash: 49249...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...