Mulancholy Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Hva syntes dere er kjekkest å nesten sende eller motta? Julekort med bilder og en liten helsing eller lange brev med oppdateringer om alt som har skjedd det siste året? Har dere en liste med alle dere sender til eller bare tar dere det som det kommer? Får alle likt brev/kort?
Gjest Chloe87 Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 (endret) Julekort med bilder og en liten hilsen. Jeg har en liste over hvem jeg sender til hvert år og jeg skriver stort sett det samme. Endret 20. august 2013 av Chloe87
Badeand Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Julebrev er koselig om det er fra nær familie eller nære venner. Når jeg leser julebrev fra folk som ikke er så nære, så virker det bare sært og skrytete Da er julekort like greit
Silfen Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Julebrev. Så fremt det ikke er skryt, skryt, skryt. Realistiske, varme, småironiske og fine julebrev er tingen.
Cata Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Julebrev med noen ord om hva hele familien har foretatt seg siste året. Julekort med bilder av barna i en eller annen "søt" setting er siste sort.
Fanteria Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Jeg lager kort hvert år og skriver en liten tekst om året som har gått. Enten med en morsom vri eller på rim
Badeand Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Jeg lager kort hvert år og skriver en liten tekst om året som har gått. Enten med en morsom vri eller på rim Det hørtes veldig koselig ut!
hjärterdam Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Jeg har pleid å lage kort, og har en liste som det legges til noen for hvert år omtrent Men, jeg synes det er veldig koselig med små julebrev - dog ikke de tre-fire siders avhandlingene som noen driver med. Men en til to sider med litt bilder og litt om hver enkelt i familien, og ellers litt om hva familien har gjort det siste året er koselig å lese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå