Gå til innhold

Julekort eller julebrev?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere er kjekkest å nesten sende eller motta? Julekort med bilder og en liten helsing eller lange brev med oppdateringer om alt som har skjedd det siste året? Har dere en liste med alle dere sender til eller bare tar dere det som det kommer? Får alle likt brev/kort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet (endret)

Julekort med bilder og en liten hilsen. Jeg har en liste over hvem jeg sender til hvert år og jeg skriver stort sett det samme.

Endret av Chloe87
Skrevet

Julebrev er koselig om det er fra nær familie eller nære venner. Når jeg leser julebrev fra folk som ikke er så nære, så virker det bare sært og skrytete :P Da er julekort like greit :)

Skrevet

Julebrev. Så fremt det ikke er skryt, skryt, skryt. Realistiske, varme, småironiske og fine julebrev er tingen.

Skrevet

Julebrev med noen ord om hva hele familien har foretatt seg siste året. Julekort med bilder av barna i en eller annen "søt" setting er siste sort.

Skrevet

Jeg lager kort hvert år og skriver en liten tekst om året som har gått. Enten med en morsom vri eller på rim :)

Skrevet

Jeg lager kort hvert år og skriver en liten tekst om året som har gått. Enten med en morsom vri eller på rim :)

Det hørtes veldig koselig ut! :)

Skrevet

Jeg har pleid å lage kort, og har en liste som det legges til noen for hvert år omtrent :P

Men, jeg synes det er veldig koselig med små julebrev - dog ikke de tre-fire siders avhandlingene som noen driver med. Men en til to sider med litt bilder og litt om hver enkelt i familien, og ellers litt om hva familien har gjort det siste året er koselig å lese :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...