Gå til innhold

Pc med touch-skjerm- Windows 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe bra? Hva er fordeler og evt ulemper?

Har kjøpt meg en som jeg skal hente senere i uken, er så spent! Er det "vanlig" mus også, i tilleg til touchskjermen?

Anonymous poster hash: 503e8...7b6

Skrevet

Kanskje du får meir svar i data- forumet?

Har Windows 8 på vanlig pc (uten touch), det er vertfall heilt meiningsløst!

Skrevet

Kanskje du får meir svar i data- forumet?

Har Windows 8 på vanlig pc (uten touch), det er vertfall heilt meiningsløst!

Ja, er nok lurt. Skal lage en tråd der også,, kanskje mod sletter denne?! :)

Hvordan meningsløst da, hva mener du?

Skrevet

Ja, er nok lurt. Skal lage en tråd der også,, kanskje mod sletter denne?! :)

Hvordan meningsløst da, hva mener du?

Synest heile systemet er tungvindt. Lite logisk oppbygd og mykje meir tungvindt å bruke enn tidligare versjoner. Men det er tydelig at det er bygd opp for touch- skjerm. Derfor blir det ganske meiningsløst med det systemet på ein ordinær pc. Men har jo ikkje akkurat så mykje valg når ein treng ny data....

Skrevet

Synest heile systemet er tungvindt. Lite logisk oppbygd og mykje meir tungvindt å bruke enn tidligare versjoner. Men det er tydelig at det er bygd opp for touch- skjerm. Derfor blir det ganske meiningsløst med det systemet på ein ordinær pc. Men har jo ikkje akkurat så mykje valg når ein treng ny data....

Så dumt! Blir det sånn at alt skal basere seg på touch etterhvert da, og at alle nye pcer fremover vil bli touch-pcer?

Blir spennende å se hvordan dette fungerer hvertfall :)

Skrevet

Det var et helvete, men jeg vennet meg til det da oppdateringen av 26 juni kom og det ble mulig å boote rett inn på skrivebord.

Skrevet

Så meningsløst er det ikke ;-) Tok meg noen timer, men nå er jeg kjappere i w8 enn w7 - selv uten touch :-)

Men det vanskelige er å ha flere w8 pcer, og noen av de har touch..

Anonymous poster hash: 9598d...256

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns win8 er enkelt penkelt og skjønner ikke maset om at det er stress.

Jeg har også lyst på pc med touch, men har lest at de ikke har fått ut alle nybegynnerbugsene ennå. Så kom gjerne med oppdatering når den er tatt i bruk.

Skrevet

De fleste er stort sett helt uten nytteverdi. Men det finnes enkelte gode som feks Samsung Ativ Q i 10000+ prisklassen.

Anonymous poster hash: 2195e...497
Skrevet

Så meningsløst er det ikke ;-) Tok meg noen timer, men nå er jeg kjappere i w8 enn w7 - selv uten touch :-)

Men det vanskelige er å ha flere w8 pcer, og noen av de har touch..

Anonymous poster hash: 9598d...256

Haha, blir som når jeg leser bok og dytter nedover på siden tenker jeg :P

Skrevet

Jeg syns win8 er enkelt penkelt og skjønner ikke maset om at det er stress.

Jeg har også lyst på pc med touch, men har lest at de ikke har fått ut alle nybegynnerbugsene ennå. Så kom gjerne med oppdatering når den er tatt i bruk.

Jeg har kjøpt en liten Sony, har ikke erfaring med Sony fra før så jeg håper den duger for meg. Skal ho edsakelig bruke den til skolearbeid og litt surfing, så det krever jo ikke all verden.

Skrevet

De fleste er stort sett helt uten nytteverdi. Men det finnes enkelte gode som feks Samsung Ativ Q i 10000+ prisklassen.

Anonymous poster hash: 2195e...497

Hva mener du nå?

Jeg har for eksempel ikke nettbrett og jeg tenker at en pc som man kan ta av skjermen på kanskje hadde vært kult.

Skrevet

Hva mener du nå?

Jeg har for eksempel ikke nettbrett og jeg tenker at en pc som man kan ta av skjermen på kanskje hadde vært kult.

Eller du kan kjøpe deg en iPad.

Skrevet

Jeg har Windows 8 med touch-skjerm. Jeg bruker aldri touch-delen, klarer ikke å venne meg til det. Så jeg bruker pc'en på akkurat samme måte som tidligere. Jeg synes ikke det er vanskelig å bruke Windows 8.

Skrevet

Eller du kan kjøpe deg en iPad.

Jeg kjøper ikke epleprodukter.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper ikke epleprodukter.

Hvorfor ikke?

Skrevet

Det var et helvete, men jeg vennet meg til det da oppdateringen av 26 juni kom og det ble mulig å boote rett inn på skrivebord.

Hvordan gjør jeg det?

Og er det mulig å fikse sånn at når man trykker windows knappen på keyboardet at man kommer inn på skrivebordet?

Den tulle app skjermen bruker jeg aldri og vil helst kunne unngå den så mye som mulig.

Skrevet

Jeg har en Asus med windows 8 og touch. LIker den godt jeg. jeg bruker begge deler alt ettersom det passer. :) Lykke til med ny PC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...