AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Har lenge hatt lyst til å trene men vet ikke hvordan jeg skal starte er ikke i god form så lurer på hvordan greie å presse seg orntelig for åa følge med på treningen? Skal starte på kampsport trening. Jeg er ca 6kg overvektig og flaut om jeg er den største der og den som er interessert dårligst form!Anonymous poster hash: 1bd0c...71e
Gjest made4u Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Jeg kjenner han ikke jeg, men en kamerat kjenner han, selv har jeg bare sett han... I alle fall vet jeg om en som har sort belte i karate, han er i alle fall 35 kilo overvektig... Så slapp av, dette takler du fint om du virkelig går inn for dette...
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 ....Anonymous poster hash: 1bd0c...71e
Version 2.0 Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Jeg kjenner en del folk som trener kampsport. Noen er veldig veltrent, men det er like mange som er normale eller litt overvektige. De fleste kampsporter pleier å inneholde et mangfold av ulike kroppstyper. Du trenger nok ikke bekymre deg. Jeg har dessuten ei venninne som startet med kampsport i en alder av 25 år. Hun hadde aldri trent noe lignende, og mange spurte hvorfor i alle dager hun startet først nå. Svaret var "fordi jeg hadde lyst!". Go for it! 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Jeg trente kampsport og var veldig stor. Av min erfaring så får du veldig fort god kondis, de første øktene kan være veldig harde når man ikke har drevet med det før eller på ei stund. Slik som når jeg startet opp på kickboxing 7 uker etter fødsel. De andre tok fint hensyn t å ikke slå hard i magen, da den bli ofte brukt til "boksepute". Kampsport er en fin sport på mange måter. Bl.a for å ha en variert og spennende trening med høy puls. Man bli kjent med andre. Men ta å prøv sån gratis trening først å se hvilken type kampsort som passer deg. Har trent karate (mer selvforsvars sport, men en del kamper i det au) og kick boxing. Anonymous poster hash: 06fdd...029
-milla j- Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 I klubben jeg trente i var det da alle varianter av alder og kroppsfasonger, ikke la de stakkarslige 6 kiloene stoppe deg. Med mindre det er lim under beina 3
Viktualia Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 6 kilo er "ingenting", og bør ikke stoppe deg fra å gjøre noe som helst! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå