AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 For rundt et halvt år siden hadde jeg noe litt på gang med en gutt. Vi møttes et par ganger, og prata mye i tlf og på facebook. Veldig kjekk og snill gutt. Han bor omtrent 30 min unna meg. Men så ble det en krangel av noe, og vi mista egentlig mer og mer kontakt. Var veldig interessert i denne gutten her, og ble ganske lei meg når det ble som det ble. For omtrent to måneder siden fikk jeg kontakt med en gutt jeg har kjent over nettet i flere år. Vi har utviklet oss til å bli ganske seriøse, og prater sammen hver eneste dag i telefon, meldinger osv.. Han er så utrolig bra, og har egentlig alt jeg ser etter i en gutt. Problemet er bare at han bor på andre siden av landet. (Vi har prata om å møtes snart) og jeg kan helt ærlig si at jeg har blitt glad i han, og kjenner noen sommerfugler i magen hver gang navnet hans popper opp. Eneste problemet her er jo avstanden mellom oss, vi er ganske unge (jeg er 20 og han er 21 år) med studier på hvert vårt sted, så hadde blitt vanskelig å holde et forhold. Men nå så har den første gutten kontakta meg igjen. Han sier at han veldig gjerne vil prøve på nytt. Jeg har jo fortsatt et veldig godt inntrykk av han, og VET at det hadde fungert bedre med han med tanke på at vi bor nærme hverandre, og det ikke hadde blitt så vanskelig. Det er en veldig hyggelig og sjarmerende gutt. Men jeg har jo fått så utrolig god kontakt med den andre gutten, og liker han kjempegodt. Fornuften sier at jeg vil bli såra om jeg velger han andre, siden jeg vet at avstandsforhold ikke fungerer i lengden, og savnet vil være enormt. Jeg vet også at den første gutten behandler meg bra (var egentlig jeg som gjorde at det ikke gikk sist). Men hjertet vil møte den andre gutten, og se om vi hadde fått like fint som vi ligger og prater sammen om hver natt.. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg helt splittet akkurat nå. Kort fortalt, så er disse to guttene veldig "min" type gutt. Utadvendte, sporty, kjekke, snille, hyggelige, blir godt likt og behandler meg utrolig bra. Aner ikke hva jeg skal tenke eller gjøre nå. Anonymous poster hash: 48d63...a3e
Lille Solstråle Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Vannskelig valg Kan ikke si hva du skal gjøre, men jeg vil ønske deg lykke til med valget, hvertfall. Så håper jeg at du blir lykkelig uansett hvem du velger og hva som skjer!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Jeg ville ha forkastet de begge og gått og funnet meg en ny.
Gjest Riskjeks Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Er det ikke slik at hvis man ikke klarer å velge mellom to, så er ingen av dem riktig? Uansett, hvis det er han som bor langt unna du egentlig liker best (slik jeg tolker innlegget ditt), så gå for ham. Kanskje fungerer det ikke, men det er råttent gjort mot han andre å velge ham bare fordi det er mest praktisk! Tenk om noen hadde gjort noe slikt mot deg?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Du må ha sex for å finne ut hvem som er best, jeg henviser til filmen "this means war"... true story.. Anonymous poster hash: 7003f...f82
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Må vel nesten det.. Blir tåpelig å sammenligne uten hvertfall. Anonymous poster hash: 55b9d...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå