AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Noen som har vært i det og har noen gode tips? Kjole, tilbehør, hår og sminke. Har fått litt proffhjelp på akkurat den biten. Er skitnervøs. Anonymous poster hash: 1d495...e2e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Begynn å spise med det ytterste bestikket først.. Tørk deg rundt munnen med en serviett før du drikker noe etter å ha spist. Anonymous poster hash: ebceb...579 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Nå forstår jeg hvorfor det bare er jeg som får skittent vinglass!tørk den munnen tørk tørk den munnen Anonymous poster hash: 9e016...26c 7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Nå forstår jeg hvorfor det bare er jeg som får skittent vinglass!tørk den munnen tørk tørk den munnen Anonymous poster hash: 9e016...26c Det er etikette det. Og husk å ha drikke i glasset hele tida så du kan være med på skålinga. Uhøflig å skåle med tomt glass. Anonymous poster hash: ebceb...579 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Og ikke ha albuene oppå bordet. Anonymous poster hash: ebceb...579 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Jeg mangler visst bordmanerer. Lærte dere dette hjemme? Anonymous poster hash: 9e016...26c 2
tuji Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Kjendiser er vanlige folk. Vær som du ville vært i alle andre bryllup. 12
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Oppfør deg som du pleier, pent. Tenk litt over hva du kan "tørrsnakke" med folk om. Datteren min har vært i sånne situasjoner flere ganger, pga at faren hennes giftet seg med ei høyt oppe i samfunnet. Det hun har erfart i flere sammenhenger er at kjendisene oftest IKKE blander seg med henne og mannen. Håper du ikke skal gå alene, men sammen med en du kjenner godt. Ellers er jo kjendiser bare mennesker som etter min mening bare har valgt et annet yrke enn meg eller er født inn i familier med mye penger. Når jeg tenker sånn blir det lettere sier hun. Så vær deg selv og gled deg på vegne av brud/brudgom. Ja, det å ikke ha albene på bordet lærte jeg hjemme og har lært det videre. Anonymous poster hash: 9a996...d0e
Stormborn Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Jeg mangler visst bordmanerer. Lærte dere dette hjemme? Anonymous poster hash: 9e016...26c De tingene som er skrevet her er vel ganske vanlig? 1
super-s Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Er det viktigere å se bra ut og ha gode bordmanerer i et kjendisbryllup enn i et vanlig bryllup? 6
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Hvilke kjendiser er det som skal i bryllupet? Blir det en bønsj med dem og så deg?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 Slapp av. Jeg har vært i både kjendisbryllup og fester med en del kjendiser av ulike slag. De er jevnt over ikke noe mer opptatt av bordmanérer, serviettørking og etikette enn folk flest. Snakk med folk som om de var vanlige mennesker, spør dem om ting du ville spurt andre om. Den eneste forskjellen er at det kan være journalister og fotografer til stede utenfor kirken, men de tar jo som regel ikke bilde av ukjente folk. Anonymous poster hash: be1ee...330 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #14 Skrevet 20. august 2013 Hvis det er til helgen, antar jeg det er Live og Tore sitt bryllup du skal i. Live og Tore er så down to earth som man kommer omtrent, så bare vær deg selv, og oppfør deg som du ville gjort i hvem som helst sitt bryllup. Skjønner jo at det blir litt "skummelt" med så mye kjendiser, men de er bare mennesker, som deg og meg - de er ikke en overlegen rase Anonymous poster hash: 463d4...44e 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #15 Skrevet 20. august 2013 Hvis det er til helgen, antar jeg det er Live og Tore sitt bryllup du skal i. Live og Tore er så down to earth som man kommer omtrent, så bare vær deg selv, og oppfør deg som du ville gjort i hvem som helst sitt bryllup. Skjønner jo at det blir litt "skummelt" med så mye kjendiser, men de er bare mennesker, som deg og meg - de er ikke en overlegen rase Anonymous poster hash: 463d4...44e Samme tenkte jeg. De to er jo noen av de mest "vanlige" menneskene av "kjendisene". Gjør som du alltid pleier så går det bra Anonymous poster hash: 94689...86e
super-s Skrevet 20. august 2013 #16 Skrevet 20. august 2013 Hvis det er til helgen, antar jeg det er Live og Tore sitt bryllup du skal i. Live og Tore er så down to earth som man kommer omtrent, så bare vær deg selv, og oppfør deg som du ville gjort i hvem som helst sitt bryllup. Skjønner jo at det blir litt "skummelt" med så mye kjendiser, men de er bare mennesker, som deg og meg - de er ikke en overlegen rase Anonymous poster hash: 463d4...44e Hvem er de? 2
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #17 Skrevet 20. august 2013 Hvis det er til helgen, antar jeg det er Live og Tore sitt bryllup du skal i. Live og Tore er så down to earth som man kommer omtrent, så bare vær deg selv, og oppfør deg som du ville gjort i hvem som helst sitt bryllup. Skjønner jo at det blir litt "skummelt" med så mye kjendiser, men de er bare mennesker, som deg og meg - de er ikke en overlegen rase Anonymous poster hash: 463d4...44e Hvem er Live og Tore? 2
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #19 Skrevet 20. august 2013 Nelvik og Sagen. De er altså da ikke kjendiser i den forstand... 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #20 Skrevet 20. august 2013 Ha på deg rare klær, så kommer du i avisen! Evt. bare hopp foran kameraet. Anonymous poster hash: 1542d...7c7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå