AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Seriøst.. Lukter en mild form for salmiakklut av trusa mi? Skikkelig ekkelt med tanke på at jeg har kjæreste, og redd for at han skal kjenne det. Noen som har opplevd det samme og som har noe kjerringråd mot dette? Vasker meg nedentil hver dag altså! Noen ganger er det så ille at de svartetrusene, kan bleiknes litt akkuratt der nede til en lys rødfarge... Hjelp?Anonymous poster hash: 31dce...09a
Gjest Heartbeat Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Det kan være utflod som blir liggende og lukte. Prøv med truseinnlegg, de suger til seg all fuktighet
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Det er vel urin. Knipeøvelser neste! Anonymous poster hash: 353c7...30e
Marsipan Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Seriøst.. Lukter en mild form for salmiakklut av trusa mi? Skikkelig ekkelt med tanke på at jeg har kjæreste, og redd for at han skal kjenne det. Noen som har opplevd det samme og som har noe kjerringråd mot dette? Vasker meg nedentil hver dag altså! Noen ganger er det så ille at de svartetrusene, kan bleiknes litt akkuratt der nede til en lys rødfarge... Hjelp?Anonymous poster hash: 31dce...09a Lys rødfarge er ikke bleiking, men bakterier. Vasker du på høy nok temperatur? (Trusene, altså, ikke underlivet )
Gjest mb Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Sliter med det samme til tider. Trodde det var urin- men nei- det trenger det ikke være. om du ikke er flink til å få i deg nok væske og f eks trener hardt eller blir svett- skiller kroppen din ut stoffer gjennom svettekjertlene dine, istedet for å renses gjennom nyrene- eller noe i den duren.. jeg trener til tider hardt og kjenner salmiakklukt av kroppen generellt.. Du har mange svettekjertler i lyskeområdet.
Gjest Is_te Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Juhuu, jeg er ikke alene! Opplevde det sist jeg trente veldig hardt, blir som oftest rød og svetter som regel bare i håret og, ja i trusa... Det stinket virkelig skit sist, en sterk pyton lukt - skulle tro katten hadde tisset på meg, håper virkelig ingen andre luktet det... Men skal teste truseinnlegg neste gang, hvorfor har jeg ikke tenkt på det...
Pria Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Dropp truser av syntetisk stoff, kun ren bomull og vask de på 60. Hvis det ikke hjelper tror jeg du må ta en tur til gynekolog/lege.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Dropp truser av syntetisk stoff, kun ren bomull og vask de på 60. Hvis det ikke hjelper tror jeg du må ta en tur til gynekolog/lege. Dette trikset hjalp for min del. Å bytte til naturstoff istedet for syntetisk. Dette gjelder forsåvidt tskjorter og slikt og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå