Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 jeg trener regelmessig, men skjønner ikke, det slår alri feil jeg starter å jogge i fem minutter med ender hver gang opp med kraftig hold... hva skyldes dette?
Pip Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Har det gått mindre enn to timar sidan eit måltid når du joggar? viss det har det, kan vel det vere grunnen.
Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 Husker du å varme opp før du jogger? Kan være hardt for kroppen å begynne rett på.
Vendelin Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 Ta med en gjenstand i hånden(litt "butt-spiss") som du presser inn ca mitt i håndflaten når du løper(f.eks en stein.) Det hjelper
Andrine22 Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 Jeg så overskriften din; 'Hold', og tenkte; hmm, hva er det? Så fant jeg ut at det er jo det jeg kaller for 'sting'... :oops: Jeg er også veldig plaget med sting når jeg jogger, spesielt i nedoverbakker. Det eneste jeg har erfart hjelper, er å holde joggen selv om det er veldig vondt, jogg rooolig, så blir det borte etterhvert. Det hjelper iallfall ikke å jogge-gå-jogge-gå....
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 det er jo utrolig så dumt for du mister lysten til å jogge videre da det gjør ganske så vondt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå