markon Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Heisan. Jeg gifter meg om to måneder, og driver og skal lage kirkeprogram. Hvordan har dere gjort dette? Finnes det noen fine maler ett sted? Har lyst på noe litt morsommere enn bare hvitt ark med svart skrift på, men samtidig så har jeg ikke lyst til å bruke masse penger på det.... Hehe.... (Helst kunne printe de ut selv) Tips mottas med takk!
MissEi Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Jeg har ei som designer innvitasjonene, kirkeprogrammene samt programmene. Slik alt blir likt tror alkopi har noen maler men vet ikke om en kan printe de ut selv :/
septemberbrura Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Du kan relativt enkelt lage selv i Word og skrive ut, legge til bilder, lage monogram og pynte med border, bruke farget skrift fremfor svart mm.
markon Skrevet 20. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2013 Takk for svar! Da prøver jeg meg bare i word da, og ser hva jeg får til! Etter som jeg forstår på alkopi sine sider så må man nok trykke de hos de i så fall..... Mulig jeg ender opp med noe sånt da men...... Vil helst prøve å spare penger der det er mulig.
septemberbrura Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Tips ved bruk av word: Sett inn tekstbokser til ulike tekstelementer eller reguler tekst i tabeller (usynliggjør kantlijene etterpå) . Det gjør det enklere å styre tekstelementene der du vil ha dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå