AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Jente og gutt dette,som heile tida krangler,spes om bagateller...jenta på 13 skal alltid ha rett og tyr også til kniping og sparking,og er ofte også frekk mot meg,mammaen...vi er ei familie på fire. Blir så dårlig stemning av slikt....hvilke råd har du? Og hva bør konsekvensene bli....vanskelig dette.Anonymous poster hash: 2dec9...bc7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Jeg har selv vært den 13 år gamle jenta som kranglet med sin bror og var frekk mot min mor... Det som hjalp for meg var når jeg og mamma hadde litt alenetid hvor vi snakket litt om alt og ingenting. Noen ganger så vi på tv sammen og andre ganger gikk vi på tur sammen og bare snakket... Dette hjalp meg veldig til å si hva jeg mente uten at det kom ut som skriking og kjefting. Bare et tips som hvertfall hjalp meg endel på den tiden Anonymous poster hash: 14f10...ec6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Ts her..takk for svar:) ja,det skal jeg prioritere...å bruke tid på henne,finne på noe bare vi. Hun sier av og til at ho føler jeg er mer glad i broren...det må vere vondt å kjenne på. Jenta mi er veldig energisk,samtidig litt lat...så hun går mye rundt føttene mine,istedenfor å kontakte veninner..men nå er skolen og hverdagen igang igjen,så håper alt går seg til.Anonymous poster hash: 2dec9...bc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå