AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Denne posten er nokså tragisk, men jeg har gått rundt med dette spørsmålet lenger. Det virker helt åpenbart, men jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke tiltrekker noen menn som kan være potensielle partnere. Nå har jeg begynt på universitet og jeg lengter etter en mann - noen som elsker meg og kan holde rundt meg. Noen som jeg kan slappe av med i fritiden. Jeg blir småsjalu av par som jeg ser på campus og ikke minst når jeg leser om folk som har funnet kjærligheten under studiene. Uten å hørtes overfladisk ut er jeg pen og jeg bruker ikke mye sminke. Jeg er slank og kler meg godt. Jeg er litt sjenert og en stille person, men med en gang jeg blir komfortabel rundt en person slapper jeg av. Det virker som det alltid er de høylytte og super sosiale jentene som får mennene, mens jeg står på side linjen som ser på. Jeg er så ensom. Har aldri hatt mange venner (de jeg har er mer som bekjente) og nå som jeg studerer i en ny by er jeg mer ensom enn noen gang. Aner ikke om noen har noe hjelpsom å komme med, men hvis ja, fyr i vei. Anonymous poster hash: 2e3bb...0ba
Gjest Arbeider Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Du har nettopp begynt å studere, er ikke så rart du ikke har truffet noen og det hjelper ikke at du er lite sosial. Jeg ville engasjert meg i studentlivet om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå