Gå til innhold

trenger litt oppmuntring, mister treningslysten

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

ok nå trenger jeg seriøst en oppmuntring før det hele ryker sammen igjen.. jeg må få sagt det her og håper på å få noen gode oppmuntringer... jeg skal nå en bedre fast kropp til sommeren, har disse siste to ukene trent annen hver dag med et treniingsprogram på ca 30 min... har da foretatt jogging som oppvarming, liggende sykling med beina i været, og deretter tatt for meg styrkeøvelser som jeg har funnet anbefalt på nett.. kostholdet har blitt redusert med fetende mat ogingen brus eller godis... men jeg synes ikke jeg ser noen forskjell jeg... ser ingen muskler eller fastere fisk.. nå mister jeg nesten litt gnisten nr jeg ikke ser resultat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille_my ikke pålogget

Hei!

For det første: Nå har ikke jeg trent så mye lengere enn deg, men har omtrent samme mål som deg med henhold til treningen. Vil bli litt fastere i fisken til sommern, trening ca 2-3 dager i uken. Er ikke anbefalt mer enn det da kroppen trenger hvile i 48 timer.

Jeg fikk beskjed om at innen 3 mnd ser man betydelig forskjell.

Du kan ikke regne med å se så mye forskjell etter 14 dager.

Men tenk på det sånn, fortsett å trene trene trene... tren 30 min 2-3 dager i uka, spis sunt. Så skal du se du får betalt for alt arbeide :sjarmor:

Den som venter på no godt venter ikke forgjeves :sjarmor: Som de sier.

STÅ PÅ!!!! :tunge1:

OG Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...