Gå til innhold

Burde jeg ta en graviditetstest? (Litt ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen var nesten en dag senere enn den noen gang har vært. Jeg blødde mindre enn vanlig, og det var ikke noe friskt blod i det hele tatt. Bare sånn brunt slimete greier. Går på p-piller.

Takker for svar :-)

Anonymous poster hash: 6982d...a89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer av og til uansett om man ikke er gravid eller noe, så drøy det litt du og se.

Om du ikke klarer å slappe av med tanken, så tar du en test for å utelukke.

Anonymous poster hash: 8cf28...713
Skrevet

Hvis du går på p-piller er du sannsynligvis ikke gravid. Hormonene tuller av og til med kroppen slik at man får sånne merkelige menstrasjoner. Men som AB over skriver; hvis du ikke klarer å slappe av med tanken, så tar du en test. Ofte er det jo sånn at hvis man først begynner å lure på om man kan være gravid, så hagler det på med symptomer. Jeg har iallefall aldri følt meg så gravid som de gangene jeg ikke har vært gravid ;)

Anonymous poster hash: 70b61...afe
Skrevet

Nesten en dag forsinket er jo ingenting, selv om den har vært helt stabil i flere år så kan syklusen tulle i blant uten at man er gravid. At blodet ikke var rødt betyr ta det er litt gammelt og kanskje det brukte litt ekstra tid på å komme ut, så derfor var mensen bittelitt sen brun. Jeg hadde selv i blant en sånn mensen på p-pillen, at den først var brun og slimete, men trudde aldri at jeg var gravid for det, og var aldri det. I noen år kom mensen i 14-tiden hver 4. søndag, dvs VELDIG stabil. Men plutselig var den ikke like stabil og da kunne den være 1-2 dager "forsinket", men var aldri gravid for det, tenkte ikke tanken heller siden mensen kom :)

Men som de andre sier ta en test om du vil, er jo ingen som nekter deg det ;) Er jo greit å finne ut av det om du faktisk er gravid. Gikk selv på p-piller når jeg ble gravid, men hadde ingen blødning i det hele tatt når jeg egentlig skulle hatt mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...