Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Morteno
Skrevet

Får ikke sove. Tenkte jeg skulle forsøke å drikke meg til søvns. Kanskje det overdøver følelsen av å være så deprimert.

Venter på at kjæresten (eks kjæresten?) skal bestemme seg for om vi skal prøve å være sammen eller om vi skal slå opp for godt. Aldri følt meg så jævelig før, så hvorfor ikke forsøke å overdøve smertene? Har ingen å prate med..

Så. Sikkert noen her som er våkne. Hva driver dere med på disse tider? Må være en grunn til at dere er oppe så sent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk i vei. Gjør det som funker for deg.

DITT liv, husker du ?

Anonymous poster hash: dc46c...dac
Skrevet

Jeg skal ut å fly, har en time igjen før jeg må stå opp. Litt for sent å legge seg?

Ta deg et glass vin og kos deg. Prøv å fokuser på det positive i livet ditt :)

Anonymous poster hash: 54c48...ad1
Gjest Morteno
Skrevet

Hvor skal du fly til? Ferie?

Orker ikke å gå inn i detaljer men det er ikke så mye positivt å fokusere på. Men, takk uansett. Koser meg i hvert fall så godt jeg men en god serie eller to. Litt vanskelig å følge med når en har mye på tankene da.

Skrevet

Samme her. Klokken er riktignok en time mindre i London. Men jeg har ikke klart å sove skikkelig på lenge.

En side av det er at min finansielle situasjon omsider har satt meg i en knipe, gleder meg ikke til å begynne å studere igjen, studielån har lang behandlingstid og mannen jeg fortsatt har følelser for har jeg et svært ambivalent forhold til.

Eneste måten å få en god natts søvn på er å ta sovetabletter men de kan ikke tas når man har inntatt alkohol, så det er dessverre for sent...Atter en gang. Jeg foretrekker å sovne på gin tonics likevel, heller enn Nytol.

Har sett meg vant til å sitte opp til rundt 3-4 om morgenen.

Gjest Morteno
Skrevet (endret)

Holder meg til sprit. Forsvinner alkoholen hvis spriten står en stund? Lurer på om korken ikke har vært ordentlig igjen..

Hva studerer du i London da? Det høres veldig gøy ut, London er en fantastisk by. Jeg har også hatt min del av finansielle vanskeligheter. Spørsmålet er om du lærer av det eller ikke. Det gjør ikke jeg, enda.

Jeg er også et natt menneske, jeg liker veldig godt natten. Jeg bare liker ikke å være alene. Kjæresten var den eneste ordentlige vennen jeg hadde.

Hun er også en yppig bruker på KG. Kanskje jeg burde postet som ABB.. Ikke at hun ikke hadde skjønt det, da.. Hun er smartere enn de fleste jeg kjenner. Kjenner meg bedre enn noen annen også.

Merker at jeg har så utrolig mye mer respekt nå for de jeg har sett her på KG som har hatt det vanskelig på grunn av brudd. Det er ganske jævelig.

Lurer på om jeg skal finne på noe gøy i morgen. Er det noe uteliv på onsdager? Er ikke onsdager "lille lørdag"? Orker ikke å sitte her hjemme lenger helt alene.

Endret av Morteno
Skrevet

Holder meg til sprit. Forsvinner alkoholen hvis spriten står en stund? Lurer på om korken ikke har vært ordentlig igjen..

Hva studerer du i London da? Det høres veldig gøy ut, London er en fantastisk by. Jeg har også hatt min del av finansielle vanskeligheter. Spørsmålet er om du lærer av det eller ikke. Det gjør ikke jeg, enda.

Jeg er også et natt menneske, jeg liker veldig godt natten. Jeg bare liker ikke å være alene. Kjæresten var den eneste ordentlige vennen jeg hadde.

Det er flott å bo i London, for all del. Jeg har på alle måter hatt det fantastisk her, har også hatt råd til en god livsstil (arvepenger) men har nådd mitt sluttpunkt. MÅ lære av det, ettersom foreldre bailer meg ut for øyeblikket. Forhåpentligvis lærer jeg en lekse ang. å leve over evne. Har ikke særlig annet valg.

Jeg er generelt en som trives i mitt eget selskap, men tror jeg har lurt meg selv litt og vært overbevist om at jeg er litt mer komfortabel med det enn jeg er. Det er helt klart bedre å sovne med en significant other. Etter at vi slo opp har jeg forsøkt å date et par andre, men det er bare ikke det samme. Usikker på om jeg i det hele tatt kan forelske meg i noen andre på nytt.

Prøver å overleve på Clive Owen filmer i mellomtiden.

Må innrømme at på mine knappe 23 år er det skremmende hvor lett man blir vant til alkohol. Før i tiden skulle det lite til før jeg blir brisen. Nå går det endel gin ned før jeg merker det.

Er alltid noen serier/filmer man kan identifisere seg med. Californicaiton er min favoritt - blir aldri lei av den.

Gjest Morteno
Skrevet

Ba akkurat mine to eneste venner om hjelp. Håper de svarer positivt og vil prate med meg.

Clive Owen filmer er ganske bra. Liker veldig godt mye av det han har spilt i, spesielt Sin City.

Jeg er 22 år selv og pleier som regel ikke å drikke. Nå merker jeg det noe godt, sikkert fordi jeg ikke har spist på en stund.. Vet ikke om jeg liker Gin, liker egentlig ikke alkohol generelt, smaken altså.

Du minner meg mye om meg selv, bortsett fra arv og alt det der. Jeg likte godt å være alene, før jeg møtte eksen. Jeg er veldig redd for å prøve å treffe andre jenter, jeg vet at jeg kommer til å oppleve øyeblikker der jeg blir minnet på eksen og at det vil få meg til å savne henne. Uff, høres ut som en skikkelig dramaqueen nå. Uff. Ikke noe særlig å ha på innleggshistorikken min.

Skulle ønske jeg bodde i London. Er så mye finere der enn her. Har vært litt i London og har alltid elsket hvert eneste sekund jeg har vært der..

Skrevet

Burde ikke ta for gitt om folk kanskje trøtt, sliten og/eller sover på denne tiden av døgnet da.
Om det ikke blir like positivt som forventet altså.

Alkohol på tom mage er heller ikke bra i grunn. Men ikke dumt å drikke litt heller altså.

Man opplever nok alkoholen noe sterkere (eller kjappere), men man kan bli ganske dårlig i magen og da.

Også er dagen derpå også mer rævva da.

Ikke bare er man dehydrert, men har ikke hatt fornuftig næring i kroppen på en god stund heller.

Anonymous poster hash: dc46c...dac
Skrevet

Ta heller en halv Imovane

Anonymous poster hash: 19d4b...abd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...