AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Egentlig uansett, med mindre gutter sier det rett ut at de vil noe mer, tenker jeg automatisk at hvis jeg får oppmerksomhet fra gutter er de bare ute etter en ting.. Hvordan kan jeg klare å skille forskjellen? Og finnes det gutter som kanskje gir utrykk for at de bare vil en ting, faktisk ha mer? Merker jeg har veldig lett for å tenke negativt og det påvirker mange av forholdene jeg har hatt...Anonymous poster hash: 86084...127
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Det er helt umulig å skilne forskjellen. Menn lyver og går over ild for å få sex. Anonymous poster hash: c140d...24e 3
Gjest Svampebob1 Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Se etter ting som ikke stemmer overens med virkeligheten. Juger de for å få det som de vil, så vil det som regel komme frem før eller siden. Vær oppmerksom og forsiktig. Det er ikke så ulikt i forhold til hvordan jenter driver av, egentlig. Uærlighet, manipulasjon og drama for at de skal få det som de vil.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Jeg tenker motsatt. Prøv å vær som guttene. Etter du har fått det du vil ser du de myke blikkene. Det er så turn of. Du tenkte på den frekke hingsten. Men etter dere knuller en uke og han blir avhengig.. Juuuk ...bløtt Anonymous poster hash: 51aa1...15b 1
Steinar40 Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Egentlig uansett, med mindre gutter sier det rett ut at de vil noe mer, tenker jeg automatisk at hvis jeg får oppmerksomhet fra gutter er de bare ute etter en ting.. Hvordan kan jeg klare å skille forskjellen? Og finnes det gutter som kanskje gir utrykk for at de bare vil en ting, faktisk ha mer? Merker jeg har veldig lett for å tenke negativt og det påvirker mange av forholdene jeg har hatt...Anonymous poster hash: 86084...127 Hvilken forskjell? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå