AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Henrik Ellefsen var han som var hovedbakmannen bak pyramidespillet T5PC og som ble dømt til en lang fengselsstraff i 2007. Men hva har skjedd siden? Er han, evt. sammen med fengselskameratene Jim Wolden og Jørn Ronnie Tagge, igang med nye tvilsomme aktiviteter eller har han fått seg en vanlig jobb? Anonymous poster hash: 6f82f...c89
Lutetium 71 Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Skulle ikke forundre meg om han ikke endte opp som selger av strukturerte spareprodukter. Men nei, jeg vet ikke hva han driver med.
Gjest Lincoln Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Det jeg vet om slike folk er at de alltid har et eller annet lureri på gang. Du kan være helt sikker på at de gutta ikke har gjennomført sin siste svindel.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Det fulle navnet hans er "Henrik Andreas Leo Ellefsen". En person med det navnet driver dette firmaet i England: https://www.duedil.com/company/07706977/blackwood-corporate-limited Har ikke funnet ut hva de gjør. De ser ikke ut til å ha noen nettside og den oppgitte adressen ser bare ut til å være et vanlig britisk hus på et svært usentralt sted. Anonymous poster hash: d6f1d...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Hvorfor så nysgjerrig på HE? Endelig dom tror jeg kom litt senere, ikke så veldig lang? Etablerte seg med familie i et annet europeisk land, vet ikke hva han jobber med nå. Anonymous poster hash: 861b3...750
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Hvorfor så nysgjerrig på HE? Endelig dom tror jeg kom litt senere, ikke så veldig lang? Etablerte seg med familie i et annet europeisk land, vet ikke hva han jobber med nå.Anonymous poster hash: 861b3...750 Han fikk den strengeste straffen av alle som ble dømt i T5PC-saken. 3 år og seks måneders fengsel, noe som er mye for denne type forbrytelser (Rune Øygard fikk 2 år og tre måneder til sammenligning). Anonymous poster hash: e3bf8...767
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå