AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 For jeg må ærlig innrømme at jeg ikke gidder å svare på mange meldinger (kynisk eller ei). Mange ganger føler jeg at de som sender melding, bare har sendt ut standarmelding til 1000 andre. Andre ganger svarer jeg hyggelig, men kort tilbake, for å vise at jeg ikke er interessert. Men får da mange meldinger av samme person med en gang jeg har svar. Derfor endte jeg bare opp med å ikke svare, bare til de jeg syns har interessant profil, og som jeg føler jeg evt kan bli en bra match med... Andre som gjør det samme, eller bare jeg som er så overfladisk/kynisk?! Såfall bør jeg kanskje revurdere det... Anonymous poster hash: c58d8...76b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Jeg svarer ikke meldinger som lyder som følgende: søt (ja, det var hele meldingen.) Heia på dej )))) Ka du gjør på i kvell da???? snakke!!??? Og alle lignende meldinger. Sjekker som regel profilen, men får da bekreftet at de ikke er noe for meg. Anonymous poster hash: 11526...535
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Jeg er enig med deg i at det er greit å la være å svare på meldinger fra de som er uinteressante. Jeg har også forstått det slik at det er vanlig å gjøre det slik. Det er ikke overfladisk/kynisk å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Haha, jeg vet! Det er nesten mer irriterende enn flatterende... "kaffe?". Eh, hva med å presentere seg først? "finner du alfahannen..." WHAT??! "Skal vi drekka??" ....NEI ! Også de med mye skrivefeil, det er skikkelig turn-off for min del... Eller de som sender samme melding, bare med 1-2 dagers mellomrom. TS. Anonymous poster hash: 944e0...152
emeå Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Jeg svarer heller ikke på absolutt alle. Noen ganger svarer jeg, men de merker jeg etterhvert at jeg egentlig ikke er så intressert, når jeg aldri stiller et spørsmål tilbake. Tror man merker fort om det er noe der som er intressant:)
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Som en seriøs mann med middels utseende på sukker er det ikke lett der inne. Hvordan går jeg frem? Første jeg ser er jo bilde. Så et utseende som jeg er tiltrekket av er første nøkkelen for at jeg skal trykke meg videre inn på profilen. Etter det leser jeg nøye gjennom profilteksten til brukeren for å finne ut om vi har noen felles interesser eller om vi er helt ulike. Etter det prøver jeg å forme en melding til brukeren utifra det jeg likte med profilenteksten til brukeren. Mye mulig jeg gjør det på feil måte, siden svært få gidder å svare. En annen ting er at alder for jenter er vist en VELDIG viktig faktor virker det som. Er noen som er eldre enn meg selv jeg har sendt noen meldinger til siden jeg likte profilteksten svært godt, men de ser gjerne etter mye eldre menn enn de selv er. Datingsider er ikke veldig lett for oss seriøse der inne heller. Anonymous poster hash: 23142...824 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Vel, for å være ærlig er jeg ikke så "aktiv" inne på sukker, at jeg tenker det er der jeg møter noen... Så jeg er kanskje ikke den riktige personen til å svare:) Men jeg svarer alltid de som ser ut som de har jobbet litt med meldingen, da har jeg ikke samvittighet til noe annet, enten jeg er interessert eller ei. Samtidig kan jeg fort bli mer interessert om meldingen og måten personen skriver er på en annerledes og spennende måte... Skjønner?! Litt vanskelig å svare, men. Men tror gjenngangeren på meldinger jenter der inne ikke svarer på, er slike som "hei, hvordan går det??" "lyst på en ny venn?" "Skjer?" Du sier du bruker tid på å finne noe som vekker interesse på profilen. Såfall bør du skrive humoristisk. Alltid humor i starten, så garanterer jeg at du får mer svar! Enklere å svare på de, enn lange meldinger som har litt for seriøs undertone... Håper dette hjalp litt.. Og lykke til:) TS Anonymous poster hash: 944e0...152
fro Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Jeg gidder ikke svare de som er milevis over alderen jeg har satt som som interessant (som for øvrig er raus), eller som lurer på om jeg vil "kose litt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå