Residensfruen Skrevet 20. august 2013 #21 Skrevet 20. august 2013 Han ønsket selv å kjøpe skreddersydd smoking og han var bare kjempesexy på dagen vår!
Residensfruen Skrevet 20. august 2013 #22 Skrevet 20. august 2013 Han ønsket selv å kjøpe skreddersydd smoking og han var bare kjempesexy på dagen vår!
Residensfruen Skrevet 20. august 2013 #23 Skrevet 20. august 2013 Han var tidlig bestemt på å ha smoking og han var kjempesexy i antrekket på dagen vår!
Ella1981 Skrevet 21. august 2013 #24 Skrevet 21. august 2013 Hvem vi? Her i huset tar vi avgjørelsene sammen med unntak av klær som vi selvsagt bestemmer selv. Ja, det var det jeg mente 1
Ella1981 Skrevet 21. august 2013 #25 Skrevet 21. august 2013 "Vi"? "Få lov"? Nå er det ikke alle som styrer showet alene, akkurat. Anonymous poster hash: 6cafe...05f Ja, det var det jeg ville ha fram - så jeg er enig med deg. At man kjører showet sammen altså. Jeg reagerte på at han ikke skulle få velge sin egen dress og formulerte meg litt klønete kanskje,. 1
brud_en Skrevet 21. august 2013 #26 Skrevet 21. august 2013 Jeg kan se at du synes det kanskje ser litt rart ut med kjole og hvitt. Men på den store dagen så vil det kanskje se litt anderledes ut siden det er en litt mer formel setting enn til vanlig. Det er jo flott at brudgommen er den som er mest pyntet av mannfolkene i bryllupet. Tenker at det kan være fint for din kjære å få velge selv hva han vil ha på. Men det må absolutt være lov for deg å komme med innspill om hva du mener
gullmedalje Skrevet 21. august 2013 #27 Skrevet 21. august 2013 Kjole og hvitt er jo så sexy! Har tydeligvis litt annen smak enn TS
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #28 Skrevet 21. august 2013 Hvis min kommende mann følger det han sier så stiller han opp i joggebukse og t-skjorte. Men da blir det ikke noe bryllup, så han ender nok med mørk dress, sort (men allikevel litt blå) og en lyseblå eller grå skjorte, uten slips og jakke. Han virkelig hater dress og skjorter, så at han ikke har jakke eller slips er greit. Vi har ikke kirkebryllup men vielse på tinghuset og en uformell fest så da passer det fint inn. Anonymous poster hash: 318bd...d8c
Residensfruen Skrevet 21. august 2013 #29 Skrevet 21. august 2013 Min hadde smoking, han var veldig klar på det. Skulle være litt ekstra på dagen vår !
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #30 Skrevet 22. august 2013 Budnad Anonymous poster hash: baef3...a85
borgil Skrevet 22. august 2013 #31 Skrevet 22. august 2013 Min skal ha grå/blå dress, med skjorte og sløyfe. Det var hans ønske og veldig greit for min del
Togfruen Skrevet 23. august 2013 #33 Skrevet 23. august 2013 Vi har kikket litt på mandarin tuxedo. Får se hva vi lander på når det begynner å nærme seg
CathFoto Skrevet 23. august 2013 #34 Skrevet 23. august 2013 Min skal ha kilt Så lenge han har skotsk tilknytning så er det det flotteste jeg kan tenke meg.
Lykketrollet74 Skrevet 23. august 2013 Forfatter #35 Skrevet 23. august 2013 TS her Selvsagt skal han få lov til å ha på det han ønsker! Jeg har aldri bestemt over han eller nektet han noe (innen rimelighetens grenser selvsagt ). Jeg bare ytret min mening, hvilken er at jeg ikke liker den pingvin-drakta Han er frimurer og jeg har sett han i antrekket veldig mange ganger.... Syns det blir så fryktelig gubbete, og han ser eldre ut enn det han er når han ikler seg denne.... Og jeg sier IKKE det til han som jeg skrevet ovenfor. Vil jo ikke at han skal dumpe meg før bryllupet heller, he he Meeen, må få si at menn i smoking er snasne, og det hadde garantert min vært også Blir spennende å se på bryllupsdagen hva han har på. Kanskje det blir sånn Borat-drakt
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #36 Skrevet 23. august 2013 Min mann var offiser i Sjøforsvaret når vi giftet oss, så selvsagt hadde han galla-uniform på seg. Utrolig pent antrekk. Anonymous poster hash: 91bc3...551 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå