AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Jeg var svinfull, og ville ha trekant med mannen og spurte to jenter som virker mer som den type personer om en av dem ville være med meg og mannen min, de lurte på hvorfor jeg ønsket dette og sa fordi jeg hadde hatt sex med mannen og kompisen hans *navn*.. Jeg sa navnet hans og nå vet disse to jentene det i denne lille byen! Jeg aner ikke hvorfor jeg sa det, det bare glapp up! Og jeg sa til mannen idag at jeg hadde sakt det i fylla og han ble så rasende han løp ut. Altså.. Når mannen min er full så kan han si enda verre ting, han tok på ei jentes pupper i helga og visste at jeg sa at vi kunne ha trekant og derfor trodde han det var fritt fram og spurte selv jenter om de ville ha sex med han og han klina med ei jente, jeg var for full til å bry meg om det. MEN jeg syns det er urettferdig han ble dritsur, eller jeg forstår det jo, men han burde kanskje tenke litt på hva han selv gjorde den kvelden. Og andre kvelder for den saks skyld (han er ofte ett rævhull når han er full) Men med engang jeg gjør noe så har han all rett til å klikke helt! Hva skal jeg si til han? Er han urettferdig om han er sur på meg nå? Anonymous poster hash: c0add...f62
Populært innlegg Steinar40 Skrevet 19. august 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 19. august 2013 Det er på tide å drikke mindre. 50
edderkoppdame Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 slapp av, dere er sikkert byens snakkis allerede. Synes det virker som dere passer godt sammen. 33
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Ja det var den særeste helgen jeg har hatt. Jeg er egentlig ganske ålright i fylla, finner ikke på noe tull og er egentlig bare morsom, men denne helga var anderledes da jeg drakk meg full på noe jeg ikke pleier å drikke. Mannen er vell egentlig alltid dum i fulla, 90% av gangene vil jeg si. Derfor vi sjeldent drikker fordi han må roe seg litt. Men denne ganga var det altså jeg som dreit meg selv på leggen og han er dritsur! jeg syns denne ene gangen skal få gå forbi uten at han skal være så forbanna med tanke på alle de dumme tingene han har en tendens til å si eller gjør når han er full.. Anonymous poster hash: c0add...f62
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Du sa noe han ville skulle være hemmelig. selvfølgelig blir han sur! Anonymous poster hash: 9baea...22c 1
Gjest Chloe87 Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Dere virker jo ganske like, er jammen glad jeg ikke er i et slikt forhold. Jaja, like barn leker best.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 ... spurte to jenter om en av dem ville være med meg og mannen min.. ...jeg hadde hatt sex med mannen og kompisen hans *navn*... ...han tok på ei jentes pupper i helga... og han klina med ei jente... Anonymous poster hash: c0add...f62 OMG!!! Anonymous poster hash: 5f15e...f06 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Æsj.. Skaff dere et liv, sugger. Anonymous poster hash: 59202...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Off, jeg ser hvor utrolig harry dette her virker. Ja vi er ett par som har hatt trekant og vi ville prøve igjen og jeg var full og gikk litt fort frem og virka helt idiotisk! mannen var veldig gira på dette siden det er jente jente gutt og ikke gutt gutt jente denne gangen. Jeg skulle ikke si noenting om hva vi hadde gjort tidligere, men da ene jenta lurte på hvorfor jeg syns det var ok å ha trekant så svarte jeg fortere enn jeg kunne tenke. Jeg mente absolutt ikke å si det! men nå skjedde det altså! Men hva med mannen, har ikke jeg rett til å bli sint tilbake for hva han gjorde? skal vi være sinte på hverandre får hver vår ting eller er det greit at begge er skyld i noe som begge er sure for og derfor la det være? Anonymous poster hash: c0add...f62
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Er vi sugger fordi vi drikker og har eksprimentert med 3 kant? Jeg tror veldig mange har hatt 3 kant eller vil prøve det! Og er vi sugger fordi vi drikker og gikk på en smell denne helgen? Kast den første steinen den som aldri har blitt litt for full en kveld! Anonymous poster hash: c0add...f62 6
Marie90 Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Like barn leker best ser det ut til.. Én ting er at det er litt umodent å drikke seg "dritings" så ofte og konsekvent angre på ting man gjør og sier (og deretter gjøre det igjen...). Men viktigst av all - er han et rasshøl når han drikker, så ER han et rasshøl. Alkohol forandrer ikke personligheten din. Den fjerner hemninger. Vi har alle ting vi har lyst å gjøre og si men som vi vet bedre enn å uttrykke - siden situasjonen er den samme for alle, så kan vi ofte være tilgivende når noen er litt for ærlige i fylla. Men det finnes fortsatt grenser. Hvis din manns personlighet er så ille når han drikker at dere rett og slett må passepå alkoholinntaket hans, så er det noe galt. Han ER en drittsekk, det er bare selektivt når du ser det. Hvis du er sammen med en mann som kan kline med andre i fylla og det ikke får deg til å revurdere forholdet, så har du gjort et valg allerede der. 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 Like barn leker best ser det ut til.. Én ting er at det er litt umodent å drikke seg "dritings" så ofte og konsekvent angre på ting man gjør og sier (og deretter gjøre det igjen...). Men viktigst av all - er han et rasshøl når han drikker, så ER han et rasshøl. Alkohol forandrer ikke personligheten din. Den fjerner hemninger. Vi har alle ting vi har lyst å gjøre og si men som vi vet bedre enn å uttrykke - siden situasjonen er den samme for alle, så kan vi ofte være tilgivende når noen er litt for ærlige i fylla. Men det finnes fortsatt grenser. Hvis din manns personlighet er så ille når han drikker at dere rett og slett må passepå alkoholinntaket hans, så er det noe galt. Han ER en drittsekk, det er bare selektivt når du ser det. Hvis du er sammen med en mann som kan kline med andre i fylla og det ikke får deg til å revurdere forholdet, så har du gjort et valg allerede der. Vi drikker ikke ofte og drikker oss heller ikke dritings hver gang. Når jeg drikker så vet jeg alltis hva jeg gjør og kan kontrollere meg og vet hva jeg gjør til alle tider. Jeg vet mannen ikke helt klarer å håndtere seg selv når han først begynner å drikke. Anonymous poster hash: c0add...f62
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #16 Skrevet 19. august 2013 Ha ha, bygde drama på sitt beste Anonymous poster hash: 20c69...1e7 5
Gjest Chloe87 Skrevet 19. august 2013 #17 Skrevet 19. august 2013 Vi drikker ikke ofte og drikker oss heller ikke dritings hver gang. Når jeg drikker så vet jeg alltis hva jeg gjør og kan kontrollere meg og vet hva jeg gjør til alle tider. Jeg vet mannen ikke helt klarer å håndtere seg selv når han først begynner å drikke. Anonymous poster hash: c0add...f62 Hvis han ikke klarer å håndtere seg når han drikker så burde han først og fremst ikke drikke.
Gjest Chloe87 Skrevet 19. august 2013 #18 Skrevet 19. august 2013 Er vi sugger fordi vi drikker og har eksprimentert med 3 kant? Jeg tror veldig mange har hatt 3 kant eller vil prøve det! Og er vi sugger fordi vi drikker og gikk på en smell denne helgen? Kast den første steinen den som aldri har blitt litt for full en kveld! Anonymous poster hash: c0add...f62 Jeg tror faktisk ikke det er mange i forhold som vil ha trekant, jeg kunne aldri tenke meg å hatt en annen mann med i senga, eller en annen jente for den saks skyld. Det samme sier kjæresten. Heldigvis er jeg fornøyd med å "kun" ha kjæresten min og han det samme. Men altså, hver sin lyst, hvis dette er det dere liker så go for it, men typen din virker ikke som en man kan stole på. Jeg hadde ikke akkurat følt med avslappet hvis han dro på fest alene...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #19 Skrevet 19. august 2013 dere virker som et litt ekkelt par som vaser rundt hver for dere og spør tilfeldige folk om de vil ha trekant med dere. Anonymous poster hash: ebcf8...87d 13
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #20 Skrevet 19. august 2013 Var da voldsomt så dømmende folk var her. Om trekant er noe som fungerer for dere, så skal dere få lov til å holde på, er da deres forhold. Folk er forskjellige, aksepter det dere andre her. Ingen vits i å komme med pekefingeren hver gang muligheten byr seg. Over til problemet ditt kjære ts. Han ble vel sint fordi du delte noe privat, dette går nok over så fort dere har pratet sammen. Det at han grafset på en annen jente syntes han vel var ok med tanke på at du faktisk godkjente trekant med en annen jente. Er må dere kommunisere bedre og sette grenser for hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå