Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blackberry-q10.jpg

Si hei til min nye telefon. Den kom i dag, er storfornøyd. Smarttelefon med fysiske taster.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk folkens.

Reaksjonen har vært ganske blandet i fra: "Æg å vil bestill mæg sånn", til "Wow retrolook, e de Nokia?", og "Den der e så stygg at den blir bra". Uansett, jeg rente rundt med e Xperia mini pro med fysisk tastatur i slider og den levde på overtid for å si det slik og jeg hopppet over til Blackberry Z10 først, men savnet tastaturet, men så fant jeg ut at helvete heller, jeg får ingenting gjort på bare skjerm og bestilte den der.

Skrevet

har lest mye godt om de der, men aldri våget prøve selv. blitt litt android-hore.

Skrevet

har lest mye godt om de der, men aldri våget prøve selv. blitt litt android-hore.

Er man avhengig av masse apper i hverdagen er ikke Blackberry telefonene egentlig, rett og slett fordi de telefonene og appene for dem har fokus på jobb og ikke underholdning.

Skrevet

Er man avhengig av masse apper i hverdagen er ikke Blackberry telefonene egentlig, rett og slett fordi de telefonene og appene for dem har fokus på jobb og ikke underholdning.

skjønner, da er jeg like langt. er noen apper jeg har gjort meg "avhengig" av, som feks til banken og til flåtekontroll over lastebilene.

Skrevet

skjønner, da er jeg like langt. er noen apper jeg har gjort meg "avhengig" av, som feks til banken og til flåtekontroll over lastebilene.

Wow, flåtekontroll og lastebiler????

Skrevet

Wow, flåtekontroll og lastebiler????

ganske grei app fra Volvo. de bilene som har GPS-pakke, der får jeg totalt kontroll over hvor hen de er, hva tempo de kjører og til og med akselvekt og andre fjasete unødvendige ting ^^

Skrevet

ganske grei app fra Volvo. de bilene som har GPS-pakke, der får jeg totalt kontroll over hvor hen de er, hva tempo de kjører og til og med akselvekt og andre fjasete unødvendige ting ^^

Kult!

Skrevet

blackberry-q10.jpg

Si hei til min nye telefon. Den kom i dag, er storfornøyd. Smarttelefon med fysiske taster.

Også QNX OS da! :tommel:

Skrevet

Gjelder det alle bilene? Onkel kjører Volvo lastebil.. Nå fikk jeg lyst til å teste den på han, hihi

Anonymous poster hash: 8520b...26d

Skrevet

Gjelder det alle bilene? Onkel kjører Volvo lastebil.. Nå fikk jeg lyst til å teste den på han, hihi

Anonymous poster hash: 8520b...26d

Nei, du som skal bruke tjenesten må ha registrert kjøretøyet på volvos flåtepakke-tilbud. du må også ha et eier- eller leasingforhold til kjøretøyet/kjøretøyene det gjelder.

http://www.volvotrucks.com/TRUCKS/NORWAY-MARKET/NO-NO/SERVICES/DYNAFLEET/PAGES/DEFAULT.ASPX

her kan du lese mer om dette.

Skrevet

Også QNX OS da! :tommel:

Er du ikke avhengig av alle mulige apper så er de nye blackberrytelefonene å anbefale.

Skrevet

Er du ikke avhengig av alle mulige apper så er de nye blackberrytelefonene å anbefale.

I am! I den grad at min ræva androidmobil av og til blir så treg at det ikke går an å ringe med den. :tristbla:

Men det er ikke androids skyld! :)

Skrevet

I am! I den grad at min ræva androidmobil av og til blir så treg at det ikke går an å ringe med den. :tristbla:

Men det er ikke androids skyld! :)

Nei, din.

Skrevet

Nei, din.

Thankyou mam, may I have another? :pls:
Skrevet

Thankyou mam, may I have another? :pls:

:Kose på:

Skrevet

Sikle! Syns de telefonene er så kule. Gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...