Gå til innhold

Veldig mange sex-SMS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en mann jeg har så mye lyst på (noe dyrisk, fysisk, seksuelt, jeg blir gal) og vi har hatt hverandre 2 ganger allerede. Det var fantastisk, vi fikk gjøre ting han aldri har gjort, men hadde lyst på, så alt var perfekt.

Men han er så opptatt med vennene sine, jobben og alt annet mulig. Jeg vil ha ham hver kveld, men det viser seg at det ikke er mulig.

Så jeg sender ham 4-5 meldinger hver dag hvor jeg forklarer på forskjellige indirekte måter hvor mye jeg har lyst på ham. Han svarer noen ganger hvor mye han liker meldingene mine. Sist skrev jeg at jeg har planlagt noe veldig godt for neste gang (bare at jeg ikke vet når neste gang blir) og nå håper jeg at hen frigjør en kveld for meg i løpet av uka.

Men jeg lurer på om det er mulig å sende for mange slike meldinger slik at han opplever meg som innpåsliten eller at jeg trenger meg på? Hva mener dere, menn?

Anonymous poster hash: 6e019...ba7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde han virkelig vært interessert så hadde han funnet litt mer tid for deg..

Anonymous poster hash: 49abb...e28
  • Liker 5
Skrevet

hadde han virkelig vært interessert så hadde han funnet litt mer tid for deg..

Jeg kjenner til hans situasjon, så jeg kan ikke kreve at han drar tidligere fra jobben for å møte meg eller at han ikke møter vennene sine for å møte meg. Vi er ikke i et forhold (ennå), så store krav kan jeg ikke ha.

Det jeg spurte om hva noe annet - kan 4-5 slike meldinger hver dag oppleves på måten jeg beskrev eller ikke. Derfor er jeg interessert i å høre fra andre menn hvordan de ville opplevd det.

Skrevet

la det være å sende meldinger å se hva som skjer vel...

Skrevet

Det kan vel fort bli oppfattet som litt masete, særlig om han ikke svarer på alle meldingene dine. La det gå en stund før du sender noen mer meldinger så kan du jo se hva som skjer.. Men på den andre siden, jeg er ikke en mann...

Skrevet

Men jeg lurer på om det er mulig å sende for mange slike meldinger slik at han opplever meg som innpåsliten eller at jeg trenger meg på? Hva mener dere, menn?

Tror du allerede er der, eller farlig nærme. Ingen menn liker å bli mast på. Og at han ikke har tid er noe han velger selv. Han vil rett og slett ikke leke med deg hele tiden. Dersom jeg som mann er interessert i en kvinne er det lite som kan holde meg tilbake om jeg ønsker det selv. Ingen har det så travelt dersom de ikke velger det selv. Kanskje du bare er et leketøy for denne mannen ? Håper ihvertfall ikke det.

Anonymous poster hash: 8e8d9...b84

Gjest bråkar
Skrevet

ha litt is i magen. ikke for mye. du har signalisert hva du vil. vent litt nå.

Det er en mann jeg har så mye lyst på (noe dyrisk, fysisk, seksuelt, jeg blir gal) og vi har hatt hverandre 2 ganger allerede. Det var fantastisk, vi fikk gjøre ting han aldri har gjort, men hadde lyst på, så alt var perfekt.

Men han er så opptatt med vennene sine, jobben og alt annet mulig. Jeg vil ha ham hver kveld, men det viser seg at det ikke er mulig.

Så jeg sender ham 4-5 meldinger hver dag hvor jeg forklarer på forskjellige indirekte måter hvor mye jeg har lyst på ham. Han svarer noen ganger hvor mye han liker meldingene mine. Sist skrev jeg at jeg har planlagt noe veldig godt for neste gang (bare at jeg ikke vet når neste gang blir) og nå håper jeg at hen frigjør en kveld for meg i løpet av uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...