AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Jeg burde kanskje postet dette i Kropp og helse-formuet, men her jo musikkekspertene. Jeg har det rent ut sagt ræva for tiden, sliter med senskader etter vold, nettopp mistet en forelder, nettopp flyttet osv. osv. Det føles som om ingenting ordner seg noen gang for meg, jeg er bare redd og usikker og stresset. Jeg har en fin samboer da Jeg prøver å ta vare på meg selv og tenkte jeg kunne høre litt mer på musikk, men merker at det er lite jeg klarer å "ta inn". Det er tre sanger som jeg synes er spesielt fine nå, de gir meg liksom litt håp. De er Ole Paus - Jeg er ikke redd mer, Anne Grete Preus - Fylt av din kjærlighet og Billy Joel - She's always a woman Har dere noen tips til lignende sanger, gjerne med engelsk tekst? Jeg er veldig kjedelig i musikkveien for tiden og har glemt hva jeg liker/liker ikke det jeg likte før. Noe i retning Elton John, Jack Johnson, Joni Mitchell, Jose Gonzales er fint. Tusen takk. Anonymous poster hash: 8b8e5...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå