AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 I sommer møtte jeg en fyr og vi endte i senga sammen. Han er en kompis av typen til bestevenninnen min. Vi møttes også neste helg og rotet sammen. Da ble vi enige om å møtes til høsten da vi begge var kommet hjem til byen vi begge nå bor i Han kom hjem igår og ville møte meg edru idag, og jeg syns det er såååå skummelt. Kan ikke idag men må jo møte han snart da, liker jo han så må ta den sjansen.. Trenger tips for å ikke bli så nervøs Hadde sett for meg at vi kom til å møtes noen ganger i fylla først, men det skjer nok ikke. Skummelt! Anonymous poster hash: 739a1...0f0
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 haha møte han er skummelt men ikke pule han. patetisk. Anonymous poster hash: b0e64...568 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Seriøst, du har pult fyren og tør ikke møte han edru? Hvor i alle dager er logikken i det? Anonymous poster hash: 80d14...c25 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Høres kanskje ut som det er noe jeg har til vane å gjøre, men er ikke en one night stand person, bruker aldri å gjøre slik men det skjedde..Er skummelt å møte han uavhengig av hva soim har skjedd tidligere.. Anonymous poster hash: 739a1...0f0
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Høres ut som om du bare har godt av å møte han edru da. Så får du litt trening med en fyr du allerede veit liker deg. Anonymous poster hash: 80d14...c25 1
emeå Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Bra at han vil møte deg edru da, betyr jo kanskje at han liker deg Bare kos deg du, vær deg selv:)
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Men føler jeg har gitt litt feil inntrykk siden vi havnet i senga første kvelden, som sagt, det er ikke meg.. Tenker jeg bør vente med å ha sex med han, hva tenker dere om det? Eller blir det dumt med tanke på at det allerede har skjedd? Anonymous poster hash: 739a1...0f0
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 haha møte han er skummelt men ikke pule han. patetisk. Anonymous poster hash: b0e64...568 Seriøst, du har pult fyren og tør ikke møte han edru? Hvor i alle dager er logikken i det? Anonymous poster hash: 80d14...c25 Assåsåhjelpsom! Anonymous poster hash: 4f7be...c32 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 I sommer møtte jeg en fyr og vi endte i senga sammen. Han er en kompis av typen til bestevenninnen min. Vi møttes også neste helg og rotet sammen. Da ble vi enige om å møtes til høsten da vi begge var kommet hjem til byen vi begge nå bor i Han kom hjem igår og ville møte meg edru idag, og jeg syns det er såååå skummelt. Kan ikke idag men må jo møte han snart da, liker jo han så må ta den sjansen.. Trenger tips for å ikke bli så nervøs Hadde sett for meg at vi kom til å møtes noen ganger i fylla først, men det skjer nok ikke. Skummelt! Anonymous poster hash: 739a1...0f0 (Du har fått veldig mange andre fine svar i tråden her, så jeg skal ikke finne opp kruttet på nytt akkurat) Artig situasjon da, må jeg si. F o r v e n t i n g e r liksom. Ikke rart det er skummelt. Det som er nå da. Er at dere gjerne bor i samme by og alt slikt er falt på plass, så kan det jo være småting som har vært planlagt en god stund, som nå tas i verk om noen få dager kanskje(?). Og de kan jo vare i noen dager noen ganger. Men som regel bare frem til og med den 26. i den nevnte måned. Også kan det jo eventuelt planlegges noe kanskje i dagene derpå igjen? Og å møte et par ganger på fylla først høres urimelig tungvint og unødvendig ut. Hvorfor ikke bare si det som det er - og ta det som det er - se på det som en utfordring - og ta det med et smil...? Anonymous poster hash: 8262d...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå