Felicia Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Vi har et gjesterom/kontor/musikkrom/bibliotek som vi ønsker å gjøre noe med. Det er et flott rom, som vel egentlig er en stue nr 2, men vi har mer behov for et sted vi kan la gjester overnatte, der vi kan ha pc'er og bokhyller og som samtidig ser ut som et "ordentlig rom". Per nå har det blitt et sted der vi setter alle saker som vi ikke vet hvor vi ellers skal gjøre av, men jeg ønsker å gjøre noe med det. Er det noen som vet om en dyktig interiørkonsulent (Eller heter det interiørarkitekt?) som er flink til å finne moderne, funksjonelle løsninger? Jeg begynner å slippe opp for forslag til hva jeg skal gjøre med rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg kjenner ingen, men har sett på TV. Der har jeg sansen for han Mads Moe som bruker å være med på det her Hummelvold-programmet. Han med hunden. Er den flinkeste av dem synes jeg, og han har skrevet mange bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 23. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2004 Takk for tipset Tenkte jeg i utgangspunktet skulle holde meg unna de som er profilerte på tv, da jeg inbiller meg at de er veldig ettertraktet pga det og dermed har skrudd opp prisene sine. Mulig jeg tar feil... Skader jo egentlig ikke å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #4 Del Skrevet 23. april 2004 Søk på nettet. Jeg har kommet i kontakt med en konsulent via internett. Be om å få se bilder av noe vedk. har gjort tidligere. Flere ha rhjemmesider med bilder av oppgaver de har løst. Interiørarkitekter er utdannet interiørarkitekter. Dette er en beskyttet tittel. Interiørkonsulenter kan ha ymse bakgrunn innen interiør, dekorasjon o.s.v. En interiørkonsulent vil være et rimeligere alternativ så sjekk opp og gjør deg opp en mening om hva du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå