AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Nå vil han plutselig og jeg merker at jeg driter i hele bryllupet. Har ingenting med mannen å gjøre, i såfall ikke annet enn at jeg synes vi har det supert som det er (som han har sagt i alle år....). Føler meg som en idiot. Har null lyst å styre og stresse med dette, spesielt siden vi har to kaotiske familier med ste-ditt og ste-datt. Vil gjerne VÆRE gift, bare ikke gifte meg, hehe. Samtidig er jeg redd jeg vil angre om vi ikke har noen feiring? Noen med erfaringer?Anonymous poster hash: c6f8d...a84
Gjest BettyBoop Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Ta det kjapt på rådhuset så slipper du å planlegge bryllupsfest. Så dermed er du gift men slipper bryllupsstress 3
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Ta det kjapt på rådhuset så slipper du å planlegge bryllupsfest. Så dermed er du gift men slipper bryllupsstress Gjør som Betty sier.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Synes kanskje det høres litt trist ut, men er kanskje ikke det? Kanskje reise bort bare vi to. Må man ha vitner/forlovere?Anonymous poster hash: c6f8d...a84
Gjest BettyBoop Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 de ordner vel med vitner om dere ikke har forlovere trodde jeg?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Har ikke peiling, haha.. Anonymous poster hash: c6f8d...a84
Gjest Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Angrer dere i ettertid for at dere ikke samlet familie og venner kan dere jo ta det igjen ved å f.eks leie et lokale ved en senere bryllupsdag?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Angrer dere i ettertid for at dere ikke samlet familie og venner kan dere jo ta det igjen ved å f.eks leie et lokale ved en senere bryllupsdag? Ja det går jo an, kjempegod ide heller mest mot å stikke av å gjøre det bare vi to. Litt redd for reaksjonene til familiene, men sånn som de oppfører seg for tiden har de egentlig bare godt av det...Anonymous poster hash: c6f8d...a84
Gjest BettyBoop Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 Ja det går jo an, kjempegod ide heller mest mot å stikke av å gjøre det bare vi to. Litt redd for reaksjonene til familiene, men sånn som de oppfører seg for tiden har de egentlig bare godt av det...Anonymous poster hash: c6f8d...a84 drit i familiene. Dere gifter dere ikke for deres skyld 2
marihihia Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Da hadde jeg dratt på en fantastisk ferie og giftet meg der 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Spar heller pengene dere ville brukt på bryllupsfeiring, og dra heller på drømmebryllupsreise! Det er min plan hvertfall Anonymous poster hash: 2f961...613 1
Serafina. Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Synes kanskje det høres litt trist ut, men er kanskje ikke det? Kanskje reise bort bare vi to. Må man ha vitner/forlovere?Anonymous poster hash: c6f8d...a84 Hvis dere gifter dere på ambassaden et eller annet sted i utlandet fikser de vitner for dere. Gjør det dere bar lyst til. Hvis dere føler behov for en fest senere kan dere lage en uformell fest eller ta med de nærmeste på restaurant.
Serafina. Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Spar heller pengene dere ville brukt på bryllupsfeiring, og dra heller på drømmebryllupsreise! Det er min plan hvertfall Anonymous poster hash: 2f961...613 Støtter dette.
super-s Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Nå vil han plutselig og jeg merker at jeg driter i hele bryllupet. Har ingenting med mannen å gjøre, i såfall ikke annet enn at jeg synes vi har det supert som det er (som han har sagt i alle år....). Føler meg som en idiot. Har null lyst å styre og stresse med dette, spesielt siden vi har to kaotiske familier med ste-ditt og ste-datt.Vil gjerne VÆRE gift, bare ikke gifte meg, hehe. Samtidig er jeg redd jeg vil angre om vi ikke har noen feiring? Noen med erfaringer?Anonymous poster hash: c6f8d...a84 Haha, hos meg er det motsatt! Jeg vil ha et bryllup, men ikke være gift! Men kan dere ikke bare reise bort bare dere og gifte dere i en sjømannskirke i all hemmelighet? Evt. ta med de aller aller nærmeste? Da slipper du alt styret med bryllup, men du får en fin reise med mannen og du blir gift!
Isabelaela Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 Vi giftet oss for en måned siden og det var kun vi to! De ordner med vitner på tinghuset, men man må ha to vitner til å signere på dokumentasjonen man sender før man får prøvingsattest fra folkregisteret. Vi angrer ikke på noe.. Vi hadde ikke fest og familiene ble ikke involvert. Vi kommer sikkert til å feire det på en eller annen måte før eller senere. Når det gjelder reaksjonene var de veldig forskjellige.. de fleste ble veldig glade, men noen få ble sure og skuffet. Jeg har sagt til alle at dette var noe vi gjorde for oss selv, og ikke for andre og at det var dagen vår og vi dekket VÅRT behov der og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå