AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #21 Skrevet 23. august 2013 Har man plass og penger nok er min mening at man bør gå for 1.80. Søvn er viktig og det kan ofte være godt å få litt luft mellom hverandre, spesielt når det er vamt, kanskje den ene snorker osv. Skjønner meg ikke på de som frivillig går for en mindre seng Anonymous poster hash: 7f073...d65 Da bør man også være sikker på at man har plass i en ev. ny bolig. Anonymous poster hash: f784d...8f9 1
weetos Skrevet 23. august 2013 #22 Skrevet 23. august 2013 Vi har en 1,80 seng og kan ikke ha mindre. Med en mann som snorker, et barn i seng og meg som ligger som ei stjerne uten barnet i senga, er det deilig med plass. Prioriterer stor seng over gulvplass. Et soverom er et soverom, man skal sove der (og oppbevare tøy). Og forskjellen mellom 1,60 og 1,8 i gulvplass er ikke så stor, men i soveplass kan den være gigantisk.
Ciara Skrevet 23. august 2013 #23 Skrevet 23. august 2013 Vi har 150, og det er en helt vanlig dobbeltseng. Vi liker ikke å sove tett inntil hverandre, og det er likevel nok plass. Men hadde jeg hatt muligheten til å få enda større seng hadde jeg helt klart valgt det!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #25 Skrevet 23. august 2013 Vi har 180 vi også. Det er mer enn nok, hadde klart meg med 160 jeg altså. Anonymous poster hash: e4c33...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå