AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Han er en ensom ulv i 40-årene,liker tydeligvis oppmerksomheten han får fra damer på datingsider (han er online nesten hele fritiden og går sjelden ut med venner).Jeg vet at han ikke dater andre. Han har vært mye plaget med depresjon det siste året.Han sier han vil satse på meg,men at han er for deprimert til å ha et forhold akkurat nå,og at han vil jeg skal slippe å ha noe med hans personlige kaos å gjøre på det nåværende tidspunkt.. Hvor lenge skal man vente på en mann? Anonymous poster hash: 6400b...1ea
Jodi Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Så lenge du selv orker.... Nei det finnes vel ingen fasit på det. Vil du vente, så venter du. Føler du at det er håpløst og ikke går noen vei, så bør du kanskje vurdere å gå videre.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Jeg ville ikke ventet på ham. Det kan hende han mener det han sier og kanskje ikke. Uansett ville jeg datet andre og heller bedt ham melde deg når han er klar.Anonymous poster hash: 22e26...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Har vært i nøyaktig samme situasjon, og min erfaring er at det er bare unnskyldninger for å holde deg på gress. Idet han treffer en annen dame som holder en 'viss standard' - vips 'depresjon' over og du er glemt. (Med en 'viss standard' mener jeg ikke at det er noe galt med deg, men menn i den alderen som denne gangen skal gjøre så mye bedre valg enn sist har et aldri så lite problem med både selvinnsikt og virkelighetsoppfatning, lite som blir bra nok.) Anonymous poster hash: 33ee9...431 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Har vært i nøyaktig samme situasjon, og min erfaring er at det er bare unnskyldninger for å holde deg på gress. Idet han treffer en annen dame som holder en 'viss standard' - vips 'depresjon' over og du er glemt. (Med en 'viss standard' mener jeg ikke at det er noe galt med deg, men menn i den alderen som denne gangen skal gjøre så mye bedre valg enn sist har et aldri så lite problem med både selvinnsikt og virkelighetsoppfatning, lite som blir bra nok.) Anonymous poster hash: 33ee9...431 Uff ja.du har sikkert rett....det er dette jeg frykter. Derfor venter jeg bare "halvveis".Dvs.jeg dater andre,men holder samtidig en viss kontakt med ham for å se om ting blir bedre. Han hadde et tragisk dødsfall i nær familie like før jul i fjor,så tror ikke han lyger om det med å være deprimert..(Han har et sosialt liv lik null også...alltid alene hjemme i helgene). Men har nok som du nevner noe dårlig selvinnsikt..muligens på leting etter noe bedre.. Eller kanskje forpliktelsesangst. Selv om jeg trodde menn i 40-årene var ferdig med å oppføre seg slik.. Kjedelig å ha følelsen av å bli holdt på gress:( (ts) Anonymous poster hash: 6400b...1ea
Purple Diamond Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Uff ja.du har sikkert rett....det er dette jeg frykter. Derfor venter jeg bare "halvveis".Dvs.jeg dater andre,men holder samtidig en viss kontakt med ham for å se om ting blir bedre. Han hadde et tragisk dødsfall i nær familie like før jul i fjor,så tror ikke han lyger om det med å være deprimert..(Han har et sosialt liv lik null også...alltid alene hjemme i helgene). Men har nok som du nevner noe dårlig selvinnsikt..muligens på leting etter noe bedre.. Eller kanskje forpliktelsesangst. Selv om jeg trodde menn i 40-årene var ferdig med å oppføre seg slik.. Kjedelig å ha følelsen av å bli holdt på gress:( (ts) Anonymous poster hash: 6400b...1ea Det er godt mulig det er dette som er "problemet". Vet om flere menn i 30-årene som ganske sannsynlig har det sånn. Jeg hadde nok venta en stund, hvis det virkelig var en mann jeg likte veldig godt. Du må nesten føle selv hvor lenge du orker å vente og om det kommer til å være verdt det .
Steinar40 Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Han er en ensom ulv i 40-årene,liker tydeligvis oppmerksomheten han får fra damer på datingsider (han er online nesten hele fritiden og går sjelden ut med venner).Jeg vet at han ikke dater andre. Han har vært mye plaget med depresjon det siste året.Han sier han vil satse på meg,men at han er for deprimert til å ha et forhold akkurat nå,og at han vil jeg skal slippe å ha noe med hans personlige kaos å gjøre på det nåværende tidspunkt.. Hvor lenge skal man vente på en mann? Anonymous poster hash: 6400b...1ea Hadde han vært seriøs med deg så hadde han ikke vært på datingsider. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Hadde han vært seriøs med deg så hadde han ikke vært på datingsider. Han ville vel kanskje ha vært på hvordanplanleggefremtidsammen.no da gjerne heller ? Anonymous poster hash: acc9a...406
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Om han er deprimert og hadde følelser for deg hadde du gjort dagene hans lysere. Du ville vært det som gjorde at han kanskje kom seg ut av depresjonen. Å være forelsket kan være den beste medisin for depresjon. Det at han da istedet dytter deg bort og holder deg på gress, virker for meg helt motsatt, at han ikke er interessert. Anonymous poster hash: 13b7e...a61 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Om han er deprimert og hadde følelser for deg hadde du gjort dagene hans lysere. Du ville vært det som gjorde at han kanskje kom seg ut av depresjonen. Å være forelsket kan være den beste medisin for depresjon. Det at han da istedet dytter deg bort og holder deg på gress, virker for meg helt motsatt, at han ikke er interessert. Anonymous poster hash: 13b7e...a61 Ikke alltid så enkelt desverre Når jeg er deprimert vil jeg bare være alene. Orker ikke date eller etablere noe forhold da jeg vet at jeg ikke kan gi dem det beste av meg selv uansett. Blir redd for å skuffe dem og redd for å selv ende opp med å bli skuffet. Er man deprimert kan et nytt forhold være positivt for enkelte og gi en "ny start",men for andre som meg selv,, blir det bare en ekstra belastning på grunn av alle forventningene som ligger i luften som jeg vet jeg ikke kan leve opp til. Dette gjelder selv om jeg har genuine og gode følelser ovenfor personen. Anonymous poster hash: 6400b...1ea
jita Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Jeg ville ikke ventet hvis han var aktiv på dating sider. Det er jo ekstrem stor sannsynlighet at han leter etter noen andre. Hva ellers gjør han der? 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 Jeg ville ikke ventet hvis han var aktiv på dating sider. Det er jo ekstrem stor sannsynlighet at han leter etter noen andre. Hva ellers gjør han der? Ja,der er stor sannsynlighet for det Men tror han bruker det mest som tidsfordriv eller for å få oppmerksomhet, siden han alltid befinner seg online hjemme på fritiden og aldri dater noen irl. Han hadde han hatt mange muligheter til det,men er alltid alene hjemme istedenfor. Men skjønner poenget ditt ja og det er litt sårt at han er der så mye. Jeg er der selv også men ikke så ofte som ham. Han har flere ganger sagt han er ferdig med datingsidene, og spurt om vi kan slette profilene våre. Men noen dager senere virker det som han vegrer seg til å følge det opp og da maser jeg ikke mer i frykt for å skremme ham bort. Jeg tror du "Purple Diamond" over her kan ha rett...kanskje det er en slags forpliktelsesvegring. (ts) Anonymous poster hash: 6400b...1ea
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Han har flere ganger sagt han er ferdig med datingsidene, og spurt om vi kan slette profilene våre. Men noen dager senere virker det som han vegrer seg til å følge det opp og da maser jeg ikke mer i frykt for å skremme ham bort. Han tar det vel opp hele tiden som et hint om at han har lyst til at du skal slette deg fra dating siden selv om han ikke tenker å gjøre det samme Anonymous poster hash: 6c557...ec4
Steinar40 Skrevet 21. august 2013 #14 Skrevet 21. august 2013 (endret) Han ville vel kanskje ha vært på hvordanplanleggefremtidsammen.no da gjerne heller ? Anonymous poster hash: acc9a...406 Han ville i hvert fall prøvd å få orden på hue sitt ASAP. Endret 21. august 2013 av Steinar40 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #15 Skrevet 21. august 2013 Han tar det vel opp hele tiden som et hint om at han har lyst til at du skal slette deg fra dating siden selv om han ikke tenker å gjøre det samme Anonymous poster hash: 6c557...ec4 Kanskje.Men skjønner ikke hva han skulle få ut av det. Om han ikke er interessert i meg burde det vel være ham revnende likegyldig om jeg fortsetter å være aktiv der eller ikke..?. (Det er ikke så ofte han tar dette opp) (ts) Anonymous poster hash: 6400b...1ea
Skatt Skrevet 21. august 2013 #16 Skrevet 21. august 2013 Don't chase - replace! Skjønner ikke at du i det hele tatt vil ha en mann som tuller med deg på denne måten. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #17 Skrevet 22. august 2013 Har selv en mann jeg må vente på, mest fordi han har vært syk lenge med ME. Når man er depressiv er det naturlig for dem å ville være alene, de ønsker ikke å være en burde for andre. Han bør nok finne ut av problemene sine først. Ihvertfall så må de gi mer til seg selv før de kan gi til andre. Har dere ønsker om å være seriøse så venter dere. Skal selv studere i utlandet så da har vi tid til denne "pausen", kanskje du har ett "avbrekk" du kan benytte deg av? Anonymous poster hash: 3a3fe...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå