Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Jeg lurer på noe.. er det mulig å få strekkmerker av å strekke ut etter trening? At det blir for stor påkjenning for huden? Eller om man sitter mye i en bestemt stilling, slik at huden i område blir strukket litt?.. :-?
tuji Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Det tviler jeg sterkt på. Huden er jo lagd for å kunne tøyes ganske mye.
Gjest Tex Skrevet 22. april 2004 #3 Skrevet 22. april 2004 Strekkmerker er sprekker i underhuden, det er umulig å få strekkmerker etter å ha tøyd muskler. Strekkmerker kommer når huden vokser for fort, jenter som får store mage fort får strekkmerker, jenter som får små mager sakte får det ikke. Som regel.
Gjest Cuddly Skrevet 22. april 2004 #4 Skrevet 22. april 2004 Jeg tror ikke jeg tar så veldig feil hvis jeg sier at strekkmerker også kan være hormonelt betinget...
Saeria Skrevet 22. april 2004 #5 Skrevet 22. april 2004 Og så kan en få strekkmerker hvis en tar en "Saeria" Dvs. Være ganske slank, slutte å røyke (noe som kan medføre mye småspising når suget er der), og grunnet småspisingen legge på seg noen (5) kilo fort som f...! Sånn fikk jeg mine flotte strekkmerker på innsiden av lårene. :-?
Englepusen Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 Man kan også få strekkmerker uten noen spesiell grunn. Jeg har alltid vært slank, men har allikevel strekkmerker på utsiden av lårene og korsryggen. Aner ikke hvorfor. Stort sett bryr jeg meg ikke noe om det. Unntatt når jeg har en dårlig dag og føler meg mislykket og stygg. Men det er heldigvis ikke så ofte. :-) Har forøvrig sett badedraktmodeller i ukeblader med strekkmerker, så det er nok ikke så uvanlig.
Gjest Cuddly Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Man kan også få strekkmerker uten noen spesiell grunn. Jeg har alltid vært slank, men har allikevel strekkmerker på utsiden av lårene og korsryggen. Aner ikke hvorfor. Tror det er her de tidligere nevnte hormonene kommer inn i bildet, har noen selv fra puberteten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå