Gå til innhold

Fanen reloader hver gang jeg er inne på en annen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en iPad 4, hvor jeg bruker safari som nettleser (synes Opera er tungvint, og ikke like bra tilpasset iPad). Problemet er bare at når jeg har flere faner åpne, reloades sidene på disse hver gang jeg trykker meginn på en annen fane, og kommer tilbake til den andre igjen. Fryktelig irriterende! Det tar evigheter å skifte mellom ulike faner, da alle sidene på lastes inn på nytt. Finnes det noe triks som gjør at sidene blir stående slik de er mens jeg bruker en annen fane? Har sjekket innstillingene, men finner ingenting.

Anonymous poster hash: a50e8...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har der samme problemet, selv om jeg bruker Chrome. Har googlet litt, og ser ut som at det er flere som sliter med det, uten at jeg har funnet noen løsning. Forferdelig irriterende!

Skrevet

Ja! Ikke er det mulig å høre på en sang på youtube heller(på iPad iallefall), for plutselig bestemmer siden seg for å reloade, og avbryte midt i sangen...

Gjest Morteno
Skrevet

Forsøk å skru av JAVA i sikkerhetsinnstillingene og se om det hjelper. Noen nettsider har koder som gjør at siden blir automatisk oppdatert, men det er jo ikke alle som har det.

Kan være feil med en oppdatering. Har du nyeste versjon av safari? Mulig at det ligger en feil i IOS versjonen også. Pass på at alt er oppdatert.

Skrevet

Forsøk å skru av JAVA i sikkerhetsinnstillingene og se om det hjelper. Noen nettsider har koder som gjør at siden blir automatisk oppdatert, men det er jo ikke alle som har det.

Kan være feil med en oppdatering. Har du nyeste versjon av safari? Mulig at det ligger en feil i IOS versjonen også. Pass på at alt er oppdatert.

Alt er oppdatert til enhver tid, så det kan ikke ha noe med det å gjøre. Og å skru av JAVA tuller bare til nettsidene, så det funker heller ikke.

Åh, jævla Apple.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...