AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Hei. Jeg lurer på og kanskje ta opp fagene man trenger andre året på Service og Samferdsel som privatist. Går dette ann? Jeg har bare gått ett år på videregående før, på Helse- og Oppvekstfag. Jeg tror nemlig kravet for å ta fagbrev i Kontor og Administrasjon krever at 2. år på Salg og Service er fullført. For det er det som er det endelige målet mitt.Anonymous poster hash: 990a3...0d2
Sandie Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Tror det er mulig å ta disse fagene som privatist ja.Men det beste er å henvende seg til nærmeste privatistkontor i kommunen der du bor,og høre hvordan dette gjøres.Da kan du også melde deg opp til eksamen og få oversikt over pensum.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 TS igjen. Hvis jeg tar andre året på Salg og Service sine fag opp som privatist ett år, og samtidig finner en jobbplass. Kan jeg da ta fagbrev etter et par år? Anonymous poster hash: 990a3...0d2
Gjest Phoenix Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Hvis du finner deg en lærlingplass kan du ta fagbrevet på tre (?) år. Det må jo være mer praktisk enn å ta en haug av fag som privatist, og billigere. Men, ja, du kan det. Det er fag du kan ta som privatist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå