Gå til innhold

Tips til foundation og hudprodukter(pleie)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne laget to tråder, men legger det i en. :)

- Jeg har veldig, veldig fet hud(nesen er tørr om vinteren)

- Lite til ingen kviser, veldig periodevis, men ingenting jeg sliter med

- Mye sorte OG hvite prikker

- Fått veldig åpne, store porer(utrolig stygt), spesielt på kinn(eller under øynene ved siden av nesen, på en måte)

- Trenger ny foundation(allergisk mot bismuth) som ikke dekker for mye, men gjør huden til en finere versjon av seg selv. Viktig at resultatet blir naturlig, for jeg har heller ikke mye å dekke. Primer kunne kanskje også vært noe, men merker jeg er skeptisk til mattende primere, da huden min ikke bare er litt fet, men ekstremt. Har prøvd matte foundations, men jeg synes ikke de utmerker seg noe på matte-fronten.

Trenger også

- Ny fuktighetskrem

- Rens

- Serum?

Hadde satt stor pris på anbefalinger på hudprodukter, for jeg er veldig lei av den fete, urene huden min. Skulle ønske det gikk an å gjøre noe. Har tidligere brukt MD formulations og Decleor, riktig nok ikke over lang tid, men det var disse produktene som fjernet kvisene mine. Hudormene ble derimot igjen.

På forhånd tusen takk:)

Anonymous poster hash: 79f12...cd7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg vil anbefale rens og hudkrem for vanlig hud fra Biotherm og Touche Eclat foundation fra YSL.

Skrevet

Prøvde du noengang skrubben fra MD? Den hjalp på mine hudormer, hvertfall :)

Hvis du vil ha foundation som er naturlig og enkel, og uten bismuth ville jeg sjekket ut mineralfoundation :) Jeg bruker Mineral Hygienics. Få ingredienser, ikke ekkelt fyllstoff. LA Minerals skal også være veldig bra. Begge to er uten Bismuth og BILLIGE! :D Har ikke særlig fet hud selv (moderat på sommeren), men da holder hvertfall Mineral Hygienics. LA M har egen formula som skal passe godt til fet hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...