Gjest Marlene Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Hei! I tillegg til Kvinneguiden, har dere noen andre url'er til meg, som linker til andre diskusjonsfora/grupper på internett? Av alle slag - gjerne med en kort beskrivelse. Takk!
Pip Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Lysfontenen - eit litt meir 'seriøst' diskusjonsforum enn KG. Med det meinar eg at diskusjonane er svært saklege, og dei har ingen snikksnakk-forum... (Var i alle fall slik sist eg var der, men det er ei stund sidan...)
Gjest Poirot Skrevet 22. april 2004 #3 Skrevet 22. april 2004 Lysfontenen - eit litt meir 'seriøst' diskusjonsforum enn KG. Med det meinar eg at diskusjonane er svært saklege, og dei har ingen snikksnakk-forum... (Var i alle fall slik sist eg var der, men det er ei stund sidan...) Joda, de har en egen pludreside. (Savner deg der Pip, du hadde gjort god nytte for deg i en del debatter!)
Gjest LoisLane Skrevet 22. april 2004 #4 Skrevet 22. april 2004 Kikket litt innom - det var jo flere KG'ere der. Ganske likt også, da. :klø: Å nei! Enda et sted å bli hekta på...
Pip Skrevet 22. april 2004 #5 Skrevet 22. april 2004 Då har dei vel fått det etter 'mi tid'? Eg må nok stikke innom snart igjen!
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #6 Skrevet 22. april 2004 Jeg synes det er stor forskjell på kg og lysfontenen!
Gjest LoisLane Skrevet 22. april 2004 #7 Skrevet 22. april 2004 Kanskje det - jeg var bare innom to minutter og så at flere av temaene var de samme. Hva er forskjellen da, la Boheme?
Barbie Skrevet 23. april 2004 #8 Skrevet 23. april 2004 Her koser jeg meg! http://www.forbiddenparadise.org
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #9 Skrevet 24. april 2004 Kanskje det - jeg var bare innom to minutter og så at flere av temaene var de samme. Hva er forskjellen da, la Boheme? Uhm..jeg vil ikke risikere å tråkke på noen tær her ved å argumentere for det ene eller andre, du får heller komme innom en tur og dømme selv..
Gjest KG best Skrevet 24. april 2004 #10 Skrevet 24. april 2004 Jeg har vært innom utrolig mange forumer, men er hektet på dette: KG! (Skal snart lage profil) Kan anbefale å prøve www.herresalongen.no og www.parforhold.no Eller www.eros.no og lysfontenen.. Men KG ruler!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #11 Skrevet 25. april 2004 www.doktoronline.no KG er forresten best!
Donnie Darko Skrevet 25. april 2004 #12 Skrevet 25. april 2004 www.scream.no Der er det mye mer fritt en her og folk klarer faktisk å oppføre seg på egenhånd.. Det dreier seg stort sett om musikk men det er et eget off-topic forum som man kan snakke om alt mulig.. Folka der er utrolig morsomme og greie
Gjest Catwoman Skrevet 25. april 2004 #13 Skrevet 25. april 2004 www.heltprivat.no www.lommelegen.no http://www.nettkafeen.no/forum/index.php
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #14 Skrevet 25. april 2004 Det er mange forum å velge mellom. Det handler vel om å finne det som passer en best. Lysfontenen Forbidden Paradise Nettkafeen Kjerringkroken Fellesskapet Mingle Bataljonen Voy Osv osv...
vonnie Skrevet 27. april 2004 #16 Skrevet 27. april 2004 Er du for eksempel glad i film og vil diskutere det så kan du gå inn her: Filmforumet Er du kreativ og driver med websider eller slik så kan du gå inn her: Kreativt forum Vi trenger litt mer trafikk på filmforumet så det er bra og komme inn der.
Smila Skrevet 27. april 2004 #17 Skrevet 27. april 2004 Og jeg tilbringer en del tid på www.kongehusene.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå