Gå til innhold

Givted,- ønskelisten for folk flest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Givted er Ønskelisten for oss alle sammen og ikke bare de ut av oss som skal gifte seg. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å lage en konto pga jeg synes konseptet er litt frekt, men hva sier dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg ser ikke for meg at jeg vil bruke det. For slik jeg forstod det var det mer slik at jeg skriver f.eks at jeg ønsker meg en konkret ting, la oss si en pc, så kan venner og familie overføre en viss sum penger til den maskinen? Så egentlig ber jeg jo om å bli sponsa for noe jeg har lyst på?

Eller misforstod jeg siden? Hvis jeg forstod riktig så kommer jeg ikke til å bruke den. Synes det blir litt feil ifh til familie og venner. Jeg har jo ingen rett til å kreve konkrete gaver fra personer. (Eller kreve gaver i det hele tatt).

Skrevet

Tja, jeg ser ikke for meg at jeg vil bruke det. For slik jeg forstod det var det mer slik at jeg skriver f.eks at jeg ønsker meg en konkret ting, la oss si en pc, så kan venner og familie overføre en viss sum penger til den maskinen? Så egentlig ber jeg jo om å bli sponsa for noe jeg har lyst på?

Eller misforstod jeg siden? Hvis jeg forstod riktig så kommer jeg ikke til å bruke den. Synes det blir litt feil ifh til familie og venner. Jeg har jo ingen rett til å kreve konkrete gaver fra personer. (Eller kreve gaver i det hele tatt).

Du kan si det slik også ja, og det er slik jeg ser det, men det er sikkert ikke meningen man skal bruke den med mindre man har bursdag.

Skrevet

Synes det er en smart idé for de av oss som har familie som vil ha ønskeliste. Det er enkelt å få oversikt, og den vil være enkelt tilgjengelig. Ser ikke hvordan det kan være frekt hvis man viser til denne ønskelisten til folk som faktisk vil ha en ønskeliste?

Forøvrig ville jeg nok sagt som et tillegg at jeg selvfølgelig ikke forventer pengeoverføringer, men at det er en måte for noen å se hva man ønsker seg. Dessuten ville jeg kun gitt den ut til så nære familiemedlemmer, f.eks mamma eller pappa, som uansett maser om ønskeliste fordi de ikke helt vet hva de skal gi meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg skriver ønskeliste, men det er mest for mamma for hun kjøper gave fra seg selv og pappa, og fra bestemor og onkel, og om jeg ønsker meg noe som koster litt mer så snakker hun kanskje med tanten min og slår sammen. Så hun er veldig glad for ønskeliste, og jeg passer på å ønske meg litt forskjellige ting i alle mulige prisklasser :)

I tillegg er det greit for min egen del for da kan jeg faktisk klare å huske noe når svigerinner og venner evt. spør hva jeg ønsker meg.

Eh, men poenget mitt var, når jeg kun skriver for moren min og meg selv, holder det med en vanlig lapp :)

Anonymous poster hash: 624ac...986
Skrevet

Tror jeg skal prøve den her tjenesten. Jeg trenger sårt en ny maskin.

Skrevet

Jeg laget meg bruker, for å teste. Sånn sett er det helt okei, men synes det er litt kjipt å skrive inn hvor mye penger jeg mangler for å få råd til ting. Men det er egentlig bare fordi jeg ikke føler behovet for å si at jeg trenger ditten og datten (jeg trenger det jo egentlig ikke) for å få råd til ting jeg bare har lyst på. Men sånn til familien min kan det være greit, så kan de se hva slags ting jeg liker om ikke annet. De maser alltid etter ønskelister når det er tid for jul og bursdag.

Og så håper jeg litt at f.eks søsken finner ut at de vil ha noe slikt, slik at jeg kan få innblikk i hva de faktisk liker. Jeg bor mange timer unna dem, så det er ikke så lett å følge med på hva de liker til enhver tid :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...