AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Hele tiden opplever jeg at folk rundt meg ikke tror at jeg duger til noe eller kan noe. Det irriterer meg litt da jeg kan mye og vet mye, men jeg klarer ikke hevde meg! Jeg har spilt fiolin helt siden jeg var 7 år, men har aldri spilt for noen fordi jeg er så sjenert. Derfor er det ingen som tror at jeg er flink. Jeg har alltid vært sjenert og slitt med sosial angst, så derfor var det ingen som trodde at jeg var noe skoleflink fordi de trodde jeg var lite intelligent eller noe .. Og siden jeg har slitt mye med sosial angts, har jeg aldri klart å hevde meg, noe som medfører at venner og slekt ikke tror jeg duger til noe. De tror jeg ikke klarer å gå på en fjelltopp, eller at jeg klarer å ordne opp i noe. Gud, så sliten jeg er av dette tullet! Ville bare si at selv om en person ikke hevder seg, er tilbakeholden og ikke sier noe, så er ikke personen dum! Anonymous poster hash: 262c7...1c4 2
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Vel vennen, du har ingenting å bevise overfor dem. Klem. 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Vel vennen, du har ingenting å bevise overfor dem. Klem. Det har du helt rett i! Jeg har alltid tenkt at de får tro hva de vil. Jeg vet hva jeg kan og hva jeg er god for! Anonymous poster hash: 262c7...1c4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Hehe. Tjohei og duddelidei ! Anonymous poster hash: 0b12b...d1b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Og du er 32 år med store pupper? blablablablabla Anonymous poster hash: 3398f...a5c
Steinar40 Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Det har du helt rett i! Jeg har alltid tenkt at de får tro hva de vil. Jeg vet hva jeg kan og hva jeg er god for! Anonymous poster hash: 262c7...1c4 Hovedsaken er å bidra med det en kan.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Hovedsaken er å bidra med det en kan. Inntil en viss grad selvsagt. Skulle vi alle ha gjort og sagt alt vi kunne, kunne det jo ha blitt veldig produktivt. Anonymous poster hash: 0b12b...d1b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Og du er 32 år med store pupper? blablablablabla Anonymous poster hash: 3398f...a5c Og hvorfor kommer det spørsmålet? Fordi du kjenner noen som er 32 år og har store pupper og er sjenert osv... Anonymous poster hash: f7185...a4e
Steinar40 Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 Inntil en viss grad selvsagt. Skulle vi alle ha gjort og sagt alt vi kunne, kunne det jo ha blitt veldig produktivt. Anonymous poster hash: 0b12b...d1b Det er jo typisk i en jobb at man bør (må) bidra med det en kan. Men det kan selvfølgelig være frustrerende å ikke få bidratt med det en kan der også.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Og hvorfor kommer det spørsmålet? Fordi du kjenner noen som er 32 år og har store pupper og er sjenert osv... Anonymous poster hash: f7185...a4e Minner om en bruker her som stadig oppretter tråder om at alle hater henne, ser rart på henne etc. Men trenger jo ikke være samme. Anonymous poster hash: b0d31...71f
Gjest ABC Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Hei, TS! Jeg har hatt det slik du har det og vet hvordan det er. Du må gjøre noe for å snu det. Vil gi deg et tips - en bok du kan lese: "Hvem bestemmer i mitt liv" av Åsa Nilsonne. Den er veldig fin og kan være til stor nytte, ja for hvem som helst. Hun kommer med gode praktiske eksempler. Den hjelper meg. Håper du aktivt går inn for å anskaffe deg den. Du duger!!! Klem! :-)
Version 2.0 Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Så lenge du selv vet hva du duger til, så kan jo resten bare tro hva de vil. Men jeg forstår jo samtidig at dette gnager litt på deg.. Det er veldig lett å si at man bare skal overse hva andre tror og synser om en selv, men det er ikke alltid like lett. Høres jo allerede ut som dette faktisk er et irriterende problem for deg, så egentlig anbefaler jeg deg å snakke med noen som kan hjelpe deg litt med selvhevdelse. Det kan gjøre livet ditt utrolig mye bedre dersom du får kunnskaper innen hvordan man skal mestre dette. Du behøver ikke å bli den som roper høyest eller den som på død og liv skal vise fram, noe jeg aldri tror du blir, men å finne en balanse som gir deg sjansen til å rope litt høyere er noe du bør bruke en del tid på. Ikke fordi de andre skal tro bedre om deg, men for at DU skal føle deg bedre med deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå