AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Er det noen som har både under eye concealer og gloCamouflage i beige som kan sammenligne fargene på disse for meg? Er den lyseste på under eye concealer i samme farge som glocamouflage er? Anonymous poster hash: c2509...0db
Gjest sophia21 Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Nei..så er kanskje ikke til stor hjelp Men har undereye i fargen natural, ble altfor lyst og lite dekkende til meg, begge nyansene.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Jeg har under eye i beige, der den mørke passer bra under øynene, men den lyse er for lys til å bruke til noe. Jeg tror natural er mørkere enn beige? Men er redd for at den skal være gulere og. Anonymous poster hash: c2509...0db
vimsefrøken Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Jeg har Glo under eye i golden og camouflage i beige. Tror jeg skulle gått for camouflage i Natural eller golden i stedet. Men under eye i golden passer perfekt. Bruker den lyseste mest, og blander den lyse og den mørke noen ganger når jeg trenger mer dekning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå