Tundra Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Jeg skal registrere noen domener, men er ikke i første omgang intressert i webhotell. Hvor kan jeg bare kjøpe domene?
chandler Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Jeg har brukt Domeneshop og er veldig fornøyd med de. Domeneshop
Gjest Baardsen Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 Jeg skal registrere noen domener, men er ikke i første omgang intressert i webhotell. Hvor kan jeg bare kjøpe domene? Hvis du er ute etter best pris, vil jeg anbefale deg å bruke Godaddy.com http://www.godaddy.com/ For norske øyne kan både navnet på siten og designet gi et litt useriøst inntrykk. Men dette er seriøst! Godaddy er en av de største leverandører i bransjen. Bruker dem selv, og tjenesten er upåklagelig. Rask og god support, enkelt og greit webadminpanel. Prisene er de laveste, og du kan kjøpe domenenavn for ti år av gangen. Det er jo ikke så ille, hvis det koster deg $6,95 i året pr. domene. :-)
Mara Skrevet 24. april 2004 #6 Skrevet 24. april 2004 Hei på deg. Jeg har kjøpt mitt domene hos Fastname og har også hatt webhotell der. Kan absolutt anbefale Fastname, de er kundevennlig og stiller opp når man står fast eller trenger hjelp. En annen ting som er viktig, er at det er mulig å få kontakt omtrent hele dagen. Lykke til. Mara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå