Gå til innhold

Møte en gutt over nettet, 19 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var rundt 14-15, så spilte jeg noen spill (LoL, wow og diverse jeg testa ut) og spilte da mye sammen med en gutt. Vi ble venner på facebook, og har småprata litt gjennom årene. Jeg har hadde en kjæreste i 1,5 år, men vi småprata litt da også (type: hei, hvordan går det med deg?) Var aldri noe flørting mellom oss.

Det må sies at vi begge har slutta å spille, var bare noe jeg ville teste ut på den tiden, men som ikke var noe for meg, hehe. :) Men for noen uker siden så begynte vi å prate masse med hverandre, om alt mulig. Vi skrev med hverandre oftere og oftere, så begynte vi å sende meldinger når den ene av oss var på jobb osv.. Så for omtrent to uker siden så prata vi i telefon for første gang. Og alt bare klaffet så utrolig bra. Føltes ut som jeg hadde kjent han i mange år (hadde jo på en måte det, men ikke noe godt, og det var ingen pinlig stillhet i det hele tatt)

Så nå er vi på det stadiet at vi prater sammen i mange timer hver eneste dag, til alle døgnets tider egentlig. Kan like greit prate sammen klokka 13:00 som rett før vi skal legge oss. Har blitt mye sexprat, og han sier at jeg har alt han ser etter, han får meg til å le, og tillegg er han så utrolig kjekk!!

Vi har prata om at vi skal møtes (bor ganske langt unna hverandre i landet) men jeg begynner å få kalde føtter. Er redd for at han ikke skal like meg. Er redd for at vi blir superforelska i hverandre (tror jeg er på god vei allerede..) og at det blir for vanskelig med avstanden, siden vi begge holder på med studier på hvert vår hjemsted. Vet ikke hva jeg skal si til foreldrene mine, vennene mine.. om at jeg skal besøke/ evt. få besøk av en jeg aldri har møtt før. Føler de ikke kommer til å være noe støttende, og si at jeg heller burde finne meg noen som bor nær.

Denne gutten virker veldig opptatt av utseendet til jenter generelt, noe som bekymrer meg litt. Redd for at jeg ikke er god nok. :( Jeg vet at jeg er pen i ansiktet, får høre at jeg er pen veldig ofte, og det er mange gutter som kontakter meg osv.. men han her er utrolig pen. Jeg har en bmi på 24, altså, ikke overvektig, men heller ikke noe særlig slank. Er redd for at han vil avslutte det hele når han ser meg i virkeligheten..

Har blitt brukt noen ganger tideligere, gutter som bare vil en ting. Så på en måte føler jeg det er bra å bli kjent på denne måten, siden da føler jeg ikke at han bruker meg, siden han bruker såpass stor tid av tiden sin til å prate med meg. Vet han har hatt sex med ganske mange jenter, og at han er veldig glad i jenter generelt. Men etterhvert som vi har blitt mer seriøse, så nevner han ikke det lenger. Han går ikke ut på byen i helgene lenger heller, vil heller prate med meg sier han. Han er så sinnsykt sjarmerende!!! Men føler at han har lagt sitt eget bilde av meg som den perfekte jenta, noe jeg ikke er. :(

Han er forresten 2,5 år eldre enn meg. :)

Anonymous poster hash: 38ecb...0c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal møte han så er det lurt å snakke om hvor grenser går. Bli enig hvis dere ikke vil ende opp med å ha sex. Dere har jo snakket en del om sex, så best å si i fra om du ikke vil så han ikke får forhåpninger eller bruker deg kun for det.

Jeg ville også møtt han et mer folksomt sted (man vet jo aldri helt sikkert hvordan han er selv om dere har snakket lenge). Det kan jo feks. på kino, i byen, på kafe, bowling osv.

Du er jo 19år, så foreldrene dine kan jo egentlig ikke si noe, men jeg skjønner jo hvis de bli bekymret. Hvor lagt fra deg er det han bor? Hvia du må overnatte er det nok lurt å si i fra til foreldrene dine. Hvis han kune bor et par timer unna, hvor du kan komme deg hjem til kvelden, så kan du jo kanskje snakke med en venninne? Slik at hvertfall noen vet hvor du er og når du har tenkt deg hjem osv.

Og hvis du møter han og føler deg usikker på han (feks hva han er ute etter), finn på en unnskyldning for å dra hjem! Bedre å komme med en dum unnskyldning enn å angre på noe.

Nå ble det litt mye her...men kunne det vært en ide å feks. gått ut på byen med han? Dere kunne jo avtalt at du tok med et par venninner og han et par kompiser. Sikkert en del tryggere, og kanskje du får spleiset noen venninner med kompisene hans også :fnise:

Og når det gjelder foreldrene dine så vet jeg egentlig ikke hva som er best å si. Men slike spill du spilte er da ganske uskyldige? Man kommer jo da i kontakt med likesinnede og ikke gamle griser som div. chatkanaler. Da kan du jo si dere småpratet litt da du spilte og har hatt litt kontakt nå og da, og at det nå har tatt seg opp og dere har lyst å treffes.

Du får oppdatere oss her! :)

Skrevet

Tusen takk for et fint svar! :)

Dessverre så bor vi ikke så nære hverandre.. det er enten snakk om en flytur på rundt en time eller bilkjøring i omtrent 7 timer. Så overnatting blir det jo uansett. Når det gjelder sex, så er det noe vi begge vet kommer til å skje uansett.. Vi driver begge å teaser hverandre, og jeg vet at jeg vil ha han.

Når vi har prata om hva vi skal gjøre, så vil vi egentlig bare slappe av hjemme, se film og kose. På en måte så føler jeg vi prater og oppfører oss som kjærester allerede, slik man prater/chatter med en kjæreste.

Han er ikke noen gammel gris nei. :fnise: Vi snapchatter hverandre daglig, og han er veldig pen. :)

Er det noen som har gjort noe lignende, og som har en god historie å fortelle? Eller gikk det ikke bra? Er som sagt veldig redd for at han synes jeg er stygg, og alt bare blir pinlig og ikke som vi har prata om.

Skrevet

Jeg er 20 år, og har snakket med en fyr i faktisk over 1 år nå. Vi bor en flytur unna hverandre, så det har bare ikke blitt. Vi har snakka om det, og jeg tenkte å besøke han om 2 uker. Gruer meg veldig, men bedre å bare gjøre det nå, enn å utsette det lenger. Synes du og skal gjøre det! :)

Anonymous poster hash: babc0...25d
Skrevet

Tusen takk for et fint svar! :)

Dessverre så bor vi ikke så nære hverandre.. det er enten snakk om en flytur på rundt en time eller bilkjøring i omtrent 7 timer. Så overnatting blir det jo uansett. Når det gjelder sex, så er det noe vi begge vet kommer til å skje uansett.. Vi driver begge å teaser hverandre, og jeg vet at jeg vil ha han.

Da er det vel bare å kjøre på? Om han bruker deg eller ikke er du den som er best i stand til å svare på. Og når du uansett har lyst på han...

Anonymous poster hash: d5ab5...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...