Snop Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Jeg har et skikkelig dusteprosjekt med gardiner i hybelen min, og med vanskelige størrelser på vinduene. Det er sikkert vanskelig å si dette uten å ha sett rommet, men er det en generell interiørtabbe å ha liftgardiner på 2 vinduer (vanlig størrelse) og vanlige gardiner på det tredje (ganske stort vindu)? Kan også nevne at bare for å gjøre det enda vanskeligere, er ytterdøra en terrassedør (m/vindu) hvor jeg også må få til noe skjerming... tenker persienner eller lift der også.
Brimi Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 På soverommet har vi persienne og gardiner. På stua har vi bare en slags rullgardin og på kjøkkenet har vi cafegardin:-) Hvorfor skulle ikke det gå?:-)
Snop Skrevet 19. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2013 På soverommet har vi persienne og gardiner. På stua har vi bare en slags rullgardin og på kjøkkenet har vi cafegardin:-) Hvorfor skulle ikke det gå?:-) Men dette er snakk om ett og samme rom...
Gjest bimbolise Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Kan godt hende at det ser helt kist ut, men jeg vil tro at hvis du holder fargene og stilen på gardiner og liftgardin i samme sjanger så gjør det ingenting på soverommet har jeg både liftgardin og gardiner på ett og samme vindu
Eirasi Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 På kjøkkenet har vi på kortsiden et vindu med liftgardin, mens på langsiden er det en karnapp(?), så der har vi ei selvsydd kappe. Syns ikke det ser dumt ut så lenge vinduene ikke er side om side og farger og stil passer sammen.
Gjest bimbolise Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Eirasi, der sier du noe ja! Mamma har også et stort vindu med liftgardin og et lite vindu på andre veggen med bare kappe på kjøkkenet! Det har jeg ikke tenkt over før nå, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå