Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Lang historie kort : min kjæreste planla å møte en annen dame lenge i mange måneder tidligere i år skrev han til henne og chattet, så på web camera og sa fine ord til henne og lurte på om hva ville skje om de møttes ville hun falle for ham ? at han ønsket hun var der til han og at han savner henne.Han sa til henne at jeg var ikke seriøs for han egentlig. Han sa til meg når jeg fant ut dette han var ikke seriøs med henne. Jeg fant ut denne samtalen mellom dem, og jeg skal nå prøve å gå videre og glemme dette, men jeg føler ikke samme som før, jeg føler meg ikke spesiell for han lenger uansett hvor mange ganger han sier det . Jeg merker jeg sliter med dette. Hadde du ville tilgitt og fremdeles vært sammen med han ? helt ærlig ? Hva synes du om det han gjorde ?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Nei, det ville jeg ikke. Dropp ham Anonymous poster hash: 7f542...1e1 4
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Nei, det ville jeg ikke. Dropp ham Anonymous poster hash: 7f542...1e1 Hvorfor ville du ikke tilgitt han og gått videre ?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 De møttes aldri men det var like før, han trakk seg fra å møte henne, men allikevel, var jeg ikke så elsket av han allikevel da ?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Hvorfor ville du ikke tilgitt han og gått videre ? Hvor gamle er dere? Altså.. er man i et forhold, så er det dere to det handler om. Og hva handler et forhold om? Jo, kjærlighet og ikke minst tillitt til hverandre. Tilliten du hadde til ham ble brutt (i stor grad) når du fant ut at han hadde forsøkt å bedratt deg (og kanskje også gjort det?). Jeg ville sett på det som nedverdigende og rett og slett bortkastet å bruke mer tid på denne gutten/mannen, fordi det finnes utallige gutter der ute, og jeg har en følelse av at du fortjener bedre. Som du sier så føler du ikke helt det samme lenger, og klarer ikke å stole på at han elsker deg. For meg høres det veldig rart ut at noen som elsker noen, går bak ryggen dems på denne måten. Jeg kan ikke svare deg på om han elsker deg eller ikke, men i og med at han forsøkte å skjule det for deg, så vil han jo mest sannsynligvis ikke slå opp, eller såre deg. Men jeg synes personlig han skal få smake sin egen medisin! Dvs. at du slår opp og finner deg noe bedre! Du vil se tilbake på det og være glad for at du lot han gå Anonymous poster hash: 7f542...1e1 2
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 jA jeg har veldig blandede følelser for han. I dag for eksempel, kunne jeg ønsket at jeg ikke var sammen med han for å være ærlig. Ja for meg også høres det rart ut at hvis han hadde elsket meg så hadde han ikke planlagt møte med en annen dame.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 jA jeg har veldig blandede følelser for han. I dag for eksempel, kunne jeg ønsket at jeg ikke var sammen med han for å være ærlig. Ja for meg også høres det rart ut at hvis han hadde elsket meg så hadde han ikke planlagt møte med en annen dame. Det er veldig forståelig. Jeg synes du har taklet dette veldig rolig og fattet, i hvertfall ut i fra hvordan du skriver. Nå vet ikke jeg om dere har kranglet om dette og slikt, i ettertid.. men hvis du fullt og helt har tro på (og helst vet) at de aldri har møttes og noe har skjedd, kan du jo eventuelt vurdere å gi det en ny sjanse. Men det vil jo bli en prøvelse, i og med at du sikkert vil bli plaget av det at du ikke stoler på ham (når han er borte fra deg, facebook og mobil osv).. Anonymous poster hash: 7f542...1e1
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Vel jeg har hatt mine sinneutbrudd og skrevet og sagt mye til han stygge ord face to face hvordan dette har påvirket meg så han har fått gjennomgå og det fortjener han også har vært veldig skuffet forbannet og lei meg over dette, men det er jo naturlig.
superpuma Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 (endret) Jeg ble egentlig innblandet i en ganske lignende situasjon. Kort historie her også; Ble kjent med en fyr som viste seg hadde dame. Han hadde skrevet masse fine meldinger til meg, samt møtt meg flere ganger. Dette fant jeg jo relativt fort ut, og da påstod han at han hadde prøvd å slå opp med dama si, men at han ikke klarte det fordi hun ble "lei" seg. Hørt noe så latterlig?! Han sa uansett at jeg var spesiell og "the only one". Han sa at de ikke var i et seriøst forhold, at han ikke følte det samme for henne som hun gjorde for ham... Jeg skulle bare vente til han fikk slått opp. Dette var jo selvfølgelig bare tull, og skjedde aldri. Det som skjedde var at dama fant ut hvem jeg var og tok kontakt. Merkelig hun der, men hun ville altså ha råd fra meg. Hun var like usikker som deg, og visste ikke om hun skulle ta han tilbake, om hun kunne stole på ham osv... Selvfølgelig tok hun ham tilbake, men det gikk ikke bra. Hun har blitt skikkelig dårlig behandlet, men det fungerer jo ikke når hun tar han tilbake uansett hva han gjør. Han har vært utro flere ganger, men hver gang skylder han på alkoholen og at han ikke husker noe fra kvelden før. Noe som ikke kan stemme ettersom han alltid huska det jeg hadde sagt kvelden før når vi hadde vært på byen. I tillegg skrev han til meg hver dag i edru tilstand. Så mitt råd er; dropp ham! Vis ham at en ikke kan oppføre seg slik, og forvente at det ikke skal bli noen konsekvenser etterpå. Da kommer han bare til å fortsette. Ikke ta han tilbake, det kommer ikke til å føre noe godt med seg. Du vil aldri klare å se på ham på samme måte igjen, det vil alltid sitte en tvil der. Det er tvilen hun jeg snakket om, sitter igjen med. Jevnlig får jeg meldinger av henne der hun lurer på om fyren har tatt kontakt med meg. Da har de som oftest kranglet eller han har vært ute på byen. Beklager, men dette er sannheten. Og jeg kan love deg at du vil få det mye bedre dersom du tar det valget for deg selv. Det høres klisje ut, men du kommer til å finne noen mye bedre enn dette!! Endret 19. august 2013 av superpuma 2
susvil Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Jeg tror ærlig talt jeg ikke hadde klart å stole på han igjen. Tillit bygges langsomt opp, men brytes raskt ned. Når man ikke lenger har tillit til partneren så vil forholdet uansett være vanskelig. Jeg skal ikke si bare dropp han for det kjenner du best hva du innerst inne føler. Jeg vil heller råde deg til å føle på det og følge hjertet. Noen ganger bare vet man hva som er riktig.
Alvina Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Jeg ville ikke sett på han som min kjæreste mer. Om din kyniske side vil ha par knull med han, gjør det - men pass på at du først har gått videre og at det bare evt blir sex i ny og ne. Hvis du klarer å takle det uten for mye følelser. Det er vanskelig. Jeg og min "kjæreste" har hatt mange problemer, han nekter for at han har ligget med sin beste venns kone, men jeg har lest meldingene fra henne. Og jeg mistet respekten for han. Fredag sendte hun han en ny sms, jeg tenker på deg enda (og med en smiley). Jeg svarte henne og sa at han jeg hadde en fling med i fjor sommer, har fått hiv, jeg har testet meg, men det har ikke kjæresten gjort og jeg vet at han har ligget med venninna til han som har fått hiv. Så test deg, skrev jeg til henne. Tror aldri jeg har følt mer skadefryd før, ikke pga at flingen min har fått hiv, men fordi hun ligger med sin beste venns kamerat - som var min kjæreste. Hun driter i vennskap, barna og mannen sin. Når det gjelder deg ts, hvordan kan du stole mer på han? Et forhold uten tillit er ikke noe å basere fremtiden på. Gå videre, er mitt råd. Det finnes menn som er å stole på, og hvorfor vi (enkelte kvinner) alltid rører oss borti menn som bare er dritt, det vet jeg ikke.
Alina X Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Lang historie kort : min kjæreste planla å møte en annen dame lenge i mange måneder tidligere i år skrev han til henne og chattet, så på web camera og sa fine ord til henne og lurte på om hva ville skje om de møttes ville hun falle for ham ? at han ønsket hun var der til han og at han savner henne.Han sa til henne at jeg var ikke seriøs for han egentlig. Han sa til meg når jeg fant ut dette han var ikke seriøs med henne. Jeg fant ut denne samtalen mellom dem, og jeg skal nå prøve å gå videre og glemme dette, men jeg føler ikke samme som før, jeg føler meg ikke spesiell for han lenger uansett hvor mange ganger han sier det . Jeg merker jeg sliter med dette. Hadde du ville tilgitt og fremdeles vært sammen med han ? helt ærlig ? Hva synes du om det han gjorde ? Du er bare dum hvis du blir. Det er en ting å flørte/rote med en dame på byen når man er dritings å angre det etterpå,men dette her er jo noe som har pågått over lengre tid,selvom de ikke fysisk har pult,så invisterer han i noe annet enn deg. Han dumper deg så fort han finner noe bedre, så hadde jeg vært deg,hadde jeg dumpet han.
Gjest anonym Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Jeg ville ikke sett på han som min kjæreste mer. Om din kyniske side vil ha par knull med han, gjør det - men pass på at du først har gått videre og at det bare evt blir sex i ny og ne. Hvis du klarer å takle det uten for mye følelser. Det er vanskelig. Jeg og min "kjæreste" har hatt mange problemer, han nekter for at han har ligget med sin beste venns kone, men jeg har lest meldingene fra henne. Og jeg mistet respekten for han. Fredag sendte hun han en ny sms, jeg tenker på deg enda (og med en smiley). Jeg svarte henne og sa at han jeg hadde en fling med i fjor sommer, har fått hiv, jeg har testet meg, men det har ikke kjæresten gjort og jeg vet at han har ligget med venninna til han som har fått hiv. Så test deg, skrev jeg til henne. Tror aldri jeg har følt mer skadefryd før, ikke pga at flingen min har fått hiv, men fordi hun ligger med sin beste venns kamerat - som var min kjæreste. Hun driter i vennskap, barna og mannen sin. Når det gjelder deg ts, hvordan kan du stole mer på han? Et forhold uten tillit er ikke noe å basere fremtiden på. Gå videre, er mitt råd. Det finnes menn som er å stole på, og hvorfor vi (enkelte kvinner) alltid rører oss borti menn som bare er dritt, det vet jeg ikke. Du legger bare skylda på henne...Hva med kjæresten din da...Hvorfor blir du i dette forholdet??? Like mye svik fra hans side...
Gjest Chloe87 Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Aldri i verden! Tilliten min til han hadde ikke eksistert lenger! Hvorfor kaste bort tiden sin på en sånn tulling som tydeligvis ikke er til å stole på når det finnes så mange gutter der ute? Gutter som er til å stole på! Du fortjener bedre, livet er for kort. La han finne en av sitt eget slag så kan de bedra hverandre.
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 Jeg ville ikke tilgitt han fordi du nå har sett hvilken mann han egentlig er. Han er en mann som er lett å lure, en kvinnfolk gal mann. Han kommer ikke til å holde seg på matta.
Alvina Skrevet 19. august 2013 #16 Skrevet 19. august 2013 Du legger bare skylda på henne...Hva med kjæresten din da...Hvorfor blir du i dette forholdet??? Like mye svik fra hans side... Ja, det er lettere å lukke igjen øynene og være litt blind, til man klarer å fatte og innse sannheten. Og da er det mest lett å skylde på henne, i min "sak". For det er forferdelig vanskelig å tro at man er blitt sveket, og sviktet på alle plan. Jeg har ingen gode råd, men ta vare på deg selv. Jeg ønsker meg en mann som kan være åpen og ærlig, men jeg sitter på en måte i saksa jeg også, selv om jeg er blitt mer og mer klar over ting, det er ufattelig. Jeg tror ikke på det, men nå vet jeg, og å innse overfor seg selv at det faktisk er fakta, det er ikke lett. Lett,skriver jeg, det er forbanna møkk, det er umulig, og bare tiden kan vise vei, men jeg har ikke noen gode råd. Dessverre sitter jeg i saksa selv.
Gjest anonym Skrevet 19. august 2013 #17 Skrevet 19. august 2013 Ja, det er lettere å lukke igjen øynene og være litt blind, til man klarer å fatte og innse sannheten. Og da er det mest lett å skylde på henne, i min "sak". For det er forferdelig vanskelig å tro at man er blitt sveket, og sviktet på alle plan. Jeg har ingen gode råd, men ta vare på deg selv. Jeg ønsker meg en mann som kan være åpen og ærlig, men jeg sitter på en måte i saksa jeg også, selv om jeg er blitt mer og mer klar over ting, det er ufattelig. Jeg tror ikke på det, men nå vet jeg, og å innse overfor seg selv at det faktisk er fakta, det er ikke lett. Lett,skriver jeg, det er forbanna møkk, det er umulig, og bare tiden kan vise vei, men jeg har ikke noen gode råd. Dessverre sitter jeg i saksa selv. Men hvorfor vil du fortsatt ha han? Han har vært utro mot deg? Gir du han ingen konsekvenser? Hvordan klarer du å ha sex med han etter at du vet hva han har gjort? Hadde vært skikkelig turnoff for meg! Har du vært utro selv? Er du selvdestruktiv?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #18 Skrevet 19. august 2013 Jeg ville slått opp. Har vært oppe i en lignende, men mye verre, situasjon selv. Etter et år fant vi tilbake til verandre og nå har vi det veldig bra Vi er samboere, og kun for hverandre. Å bygge opp tillit tar tid, og jeg trengte det året for å være sint, leve livet, tenke meg om.. Lett for andre å si hva du bør gjøre, for du bør jo såklart slå opp. Men det er ikke like lett å gjennomføre, og du vet tross alt best selv. Han bør i allfall si unnskyld og forstå hva han har gjort, ikke la det gå usett forbi! Da vil det ikke gå bra, du bare drar ut bruddet.. Anonymous poster hash: 8c874...1cf
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #19 Skrevet 19. august 2013 Jeg ville slått opp. Har vært oppe i en lignende, men mye verre, situasjon selv. Etter et år fant vi tilbake til verandre og nå har vi det veldig bra Vi er samboere, og kun for hverandre. Å bygge opp tillit tar tid, og jeg trengte det året for å være sint, leve livet, tenke meg om.. Lett for andre å si hva du bør gjøre, for du bør jo såklart slå opp. Men det er ikke like lett å gjennomføre, og du vet tross alt best selv. Han bør i allfall si unnskyld og forstå hva han har gjort, ikke la det gå usett forbi! Da vil det ikke gå bra, du bare drar ut bruddet.. Anonymous poster hash: 8c874...1cf Hvordan klarte du å stole på han igjen? Var det han som la seg flat, sa unnskyld? Hadde dere kontakt det året, eller ikke? Vil gjerne høre hvordan det ble dere igjen! Hilsen fra ei som ikke stoler på sin kjæreste, som nylig har slått opp, men som håper på at han kan forandre seg senere.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #20 Skrevet 19. august 2013 Jeg kan ikke si hva TS skal gjøre, men jeg hadde droppet ham tvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå