Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen.. Nå har jeg fjort det store :(

På lørdag var jeg på byen, og jeg møtte bror til venninna mi ute sammen med dama hans. Når utestedet stengte tok vi følge hjem siden vi bor samme vei, dama hadde gått i forveien.

Av en eller annen utrolig merkelig grunn begynte vi å kline litt. Herregud, som jeg skammer meg! :( jeg dro fra han og gikk hjem. Plutselig ringer dama hans meg, og spør rett ut om noe skjedde for han hadde sagt han tok følge med meg hjemover. Her presterte jeg faktisk å lyve og si at nei, ingenting skjedde.

Samvittigheten gnager veeeldig, lurer fælt på hva jeg bør gjøre, jeg er fullt klar over at jeg har vært utrolig teit, så dere trenger ikke si det, jeg er rett og slett på jakt etter råd.. Burde jeg be henne om unnskyldning for at jeg løy og kødda til for dem? La det ligge og tenke at det er en sak mellom dem? Hva mener dere? :/

Anonymous poster hash: 19d93...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han burde jo og skamme seg, ikke minst! Hvilken type er dette..?

Skrevet

Ikke si noe. La heller han "ta støyten". Kansje du kan si til han at hvis han ikke sier noe så sier du det? Hun må jo få vite hvordan kjæresten holder på. Men jeg mener at han skal få si det selv først.

Anonymous poster hash: ed3fd...9cf

Skrevet

Be han om å si det til henne - ellers sier du det. Tenk hvordan du ville følt det om du fikk vit av noen andre at kjæresten din hadde klint med ei annen jente. Blir for dumt om hun skal bli lurt over laaang tid uten å få vite hvordan kjæresten hennes virkelig er. Skjerp dere, begge to!

Anonymous poster hash: aa1cb...ae0
  • Liker 1
Skrevet

Det er tydelig at forholdet deres ikke er bra, siden hun ringer deg og automatisk tenker at noe har skjedd fordi dere tok følge hjem. Dette er nok noe de må finne ut av og som du bør holde deg unna. Ville ikke hatt så dårlig samvittighet og heller bare sett hva som skjedde.. Ikke send han melding heller for hun sjekker sikkert telefonen hans for å se om han har kontakt med noen.

• Liker 2
Skrevet

Håper hun gir deg en god knytteneve. Slike billige jenter som deg fortjener ikke noe bedre.

Anonymous poster hash: a6ebd...85d

• Liker 1
Skrevet

Faen.. Nå har jeg fjort det store :(

På lørdag var jeg på byen, og jeg møtte bror til venninna mi ute sammen med dama hans. Når utestedet stengte tok vi følge hjem siden vi bor samme vei, dama hadde gått i forveien.

Av en eller annen utrolig merkelig grunn begynte vi å kline litt. Herregud, som jeg skammer meg! :( jeg dro fra han og gikk hjem. Plutselig ringer dama hans meg, og spør rett ut om noe skjedde for han hadde sagt han tok følge med meg hjemover. Her presterte jeg faktisk å lyve og si at nei, ingenting skjedde.

Samvittigheten gnager veeeldig, lurer fælt på hva jeg bør gjøre, jeg er fullt klar over at jeg har vært utrolig teit, så dere trenger ikke si det, jeg er rett og slett på jakt etter råd.. Burde jeg be henne om unnskyldning for at jeg løy og kødda til for dem? La det ligge og tenke at det er en sak mellom dem? Hva mener dere? :/

Dere er ganske unge?

Jeg håper at dere har lært til senere.

La gutten få ta det opp med kjæresten sin. Evt kanskje hans kjæreste blir vitne til noe lignende senere en gang og kanskje hun avslutter forholdet med han

Skrevet

Håper hun gir deg en god knytteneve. Slike billige jenter som deg fortjener ikke noe bedre.

Anonymous poster hash: a6ebd...85d

Fordi hun klinte med en type som har dame? En ting hvis hun hadde hatt sex med han, men ikke da en gang ville jeg brukt det utrykket. Det er han som er i ett forhold. Ta han! Hun er fri til å gjøre akkurat hva hun vil uten å måtte ta hensyn til andre. At hun har dårlig samvittighet viser midlertidig at dette er en ganske så bra dame ;)

Skrevet

Hold kjeft og håp at han gjør det samme. Lat som det aldr har skjedd og ikke gjør det igjen! Glem hele saken!

Skrevet

Fordi hun klinte med en type som har dame? En ting hvis hun hadde hatt sex med han, men ikke da en gang ville jeg brukt det utrykket. Det er han som er i ett forhold. Ta han! Hun er fri til å gjøre akkurat hva hun vil uten å måtte ta hensyn til andre. At hun har dårlig samvittighet viser midlertidig at dette er en ganske så bra dame ;)

Så fordi man er singel så er man fritatt for all moralsk sans?

Selvfølgelig er det han som er synderen i forholdet med dama hans, men TS visste tydeligvis veldig godt at han har dame og klinte med han likevel. Dårlig impulskontroll - jeg vil nå - jeg tar nå.

Uansett: jeg ville vært ærlig med dama, men forstår veldig godt hvis du fikk panikk og sa nei. Det er ikke din plass å røpe alt, men siden hun spurte deg direkte ville jeg nå hvert fall tatt kontakt med gutten og bedt han være ærlig før du ringer selv.

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

+ 1.

Man er ikke fritatt for skyld om man er med på det som singel, men det å kjefte på TS når det er HAN som er i et forhold er for teit.

Endret av Emmanuelle
  • Liker 1
Skrevet

Ts her

Først og fremst takk for at dere ikke skyter meg helt, selv om jeg absolutt hadde fortjent en strak høyre.

Det var rett og slett forferdelig dårlig gjort, er helt i mot sånn handling fra begge parter, og nå sitter jeg her.. Himmel og hav!

Jeg og han fortjener å ha kjip følelser, jenta gjør ikke det, synes ufattelig synd på henne som nå går rundt og enten vet, eller er usikker. Usikker er nesten vel så ille.

Jeg tror dere har rett i at det beste er å ligge lavt, måtte lufte tanker for en kamerat tidligere i dag, han sa som de fleste her at det hadde slett ikke gjort ting bedre på noen måte å bli kontaktet av den personen som kysset kjæresten. Likevel tenker jeg selv at jeg ville jo visst selv om det hadde gjort vondt :/

Blæ, for en drittsituasjon vi klarte å stelle i stand! Om man kunne skru tiden tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...