Gå til innhold

Buss fra Trondheim til Namsos

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet noen hvilket busselskap som kjører fra Trondheim til Namsos? Jeg bor i Stavanger og skal til Namsos i neste uke. Så vet noen hvor jeg søker på hvor ofte de går, og hvor mye det koster ca?

Anonymous poster hash: 4c72c...760
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet noen hvilket busselskap som kjører fra Trondheim til Namsos? Jeg bor i Stavanger og skal til Namsos i neste uke. Så vet noen hvor jeg søker på hvor ofte de går, og hvor mye det koster ca?

Skal du fly til Trondheim? Isåfall kan du jo fly helt til Namsos.

Skrevet

Skal du fly til Trondheim? Isåfall kan du jo fly helt til Namsos.

Ja, tenkte det. Har ikke all verden med råd, og ser for meg at det er veldig mye dyrere. Eller er det jeg som tar feil?

Skrevet

Ja, tenkte det. Har ikke all verden med råd, og ser for meg at det er veldig mye dyrere. Eller er det jeg som tar feil?

Er du student med gyldig studentbevis får du rabatt på bussen.

Tar du fly hele veien til Namsos vær obs på at flyplassen i Namsos ligger ca.4 km utenfor bykjernen og det går ikke buss inn dit.Det er ikke lett å gå langs veien heller (ikke fortau),så du må bestille taxi for å komme deg inn til byen.

Fly til Værnes og buss videre til Namsos er vanligvis det enkleste og billigste alternativet.

Anonymous poster hash: a22bf...bf6

Skrevet

Er du student med gyldig studentbevis får du rabatt på bussen.

Tar du fly hele veien til Namsos vær obs på at flyplassen i Namsos ligger ca.4 km utenfor bykjernen og det går ikke buss inn dit.Det er ikke lett å gå langs veien heller (ikke fortau),så du må bestille taxi for å komme deg inn til byen.

Fly til Værnes og buss videre til Namsos er vanligvis det enkleste og billigste alternativet.

Jeg er ikke student dette året, så har ikke studentkort. Takk for svar forresten. Da får jeg bare prøve på fly til Trondheim, og buss resten:) Er ikke noe kjent på flyplasser, men det går seg sikkert til.

Skrevet

Jævla lang tur og du må stoppe og bytte buss i Steinkjer.

Skrevet

Jævla lang tur og du må stoppe og bytte buss i Steinkjer.

Hmmm...Har pleid å ta NorWay Express bussen og aldri trengt å bytte buss..?

Men lang tur ja..Buss tar vel nesten 4 timer, fly ca.30 minutter...

TS:Holdeplassen ligger til 20-30 meter til venstre når du kommer ut hovedinngangen fra ankomsthallen på Værnes.

Gjest#6

Skrevet

Til HØYRE for utgangsdøren mente jeg ;) Ikke venstre!!!

Skrevet

Hmmm...Har pleid å ta NorWay Express bussen og aldri trengt å bytte buss..?

Men lang tur ja..Buss tar vel nesten 4 timer, fly ca.30 minutter...

TS:Holdeplassen ligger til 20-30 meter til venstre når du kommer ut hovedinngangen fra ankomsthallen på Værnes.

Gjest#6

Ok,. da er det forandret nu da.

Skrevet

Du trenger ikke å bytte buss, det er kun en liten pause på Steinkjer.

Bussen stopp rett utenfor døren på Værnes og den heter Trønderekspressen.

Ville dog sjekka tider/priser på fly på wf.no, trenger overhodet ikke være dyrt.

Skrevet

Hva med tog? Går vel raskere.

Anonymous poster hash: f9f16...953

Skrevet

Hva med tog? Går vel raskere.

Anonymous poster hash: f9f16...953

Tog til Namsos..? Må være 17-mai tog i såfall det da :P

Skrevet

Du trenger ikke å bytte buss, det er kun en liten pause på Steinkjer.

Bussen stopp rett utenfor døren på Værnes og den heter Trønderekspressen.

Ville dog sjekka tider/priser på fly på wf.no, trenger overhodet ikke være dyrt.

Takk for svar:) Bra å høre at jeg ikke trenger å bytte buss da, for da kommer jeg nok til å bli stressa. Søkte på wf, og fant ut at en vei fra Bergen-Namsos er oppi 1500-3000 kroner.

Søkte på norwegian, og da kunne jeg finne Bergen-Trondheim til 199. Og trønderekspressen til 400 kroner. Så vil tro det lønner seg å ta buss fra Trondheim, og ikke fly direkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...