TheTeen Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Hei! Har prøvd å laste ned Sims 2 via piratebay. jeg er på ingen måte noen dataekspert så nå står jeg så klart fast! Har installert spillet og alt så ser ut til å være i orden. Men når jeg skal starte den kommer det bare opp at den ikke klarer å finne noen cd og at jeg må åpne og lukke cd-rommen. Har vært innom en rekke forum uten å skjønne noe som helst. Er av tipsene var å kvitte seg med et program som het CloneCD, men det har jeg altså ikke på pcèn. Så det burde jo ikke være et problem? Noen forslag? Tar imot alle tips!
Severus Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Du må ha et program for å spile av ISO filer, eller så må du brenne det på ei CD-R plate.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Last ned deamon tools. Anonymous poster hash: 9b131...4d7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Er litt usikker på hvordan man bruker det igjen, siden det er lenge siden jeg har gjort det. Men du kan jo google, eller sjekke youtube Hvis ikke så anbefaler jeg deg å kjøpe fra cdon, det gjorde jeg da det ble veldig mye styr med å laste ned, cracke, mounte osvosv. Siden sims 2 begynner å bli litt ''gammelt'' er det ganske billig, og du kan laste det ned rett fra nett på pcen uten at cd-rommen blandes inn Anonymous poster hash: 9b131...4d7
TMB Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Det du må ha er en crack (ofte kalt "NO-CD patch" som du plasserer i spillets installasjonsmappe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå