Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte ei kjempesøt jente i fjor, og ble fort betatt av henne. Vi datet litt, men jeg ble dumpet for en annen. Jeg ble såklart veldig lei meg, og var faktisk litt såra en stund. Når jeg så denne personen jeg ble dumpet for, fikk jeg sjokk. Jeg dømmer aldri mennesker, men når jeg ser han her, må jeg bare le. Jeg trodde faktisk jeg ble dumpet for en ordentlig og oppegående fyr, men det var han da altså ikke. Jeg kom meg over dette og livet gikk videre.

Mange måneder senere (nåtid) fikk jeg en invitasjon av henne om å finne på noe. Jeg hadde ikke hørt noe fra henne siden vi drev på, så jeg forebeholdt meg litt skeptisk, men var nysgjerrig, så jeg tenkte, "jaja, hva kan det vel skade?" Jeg fikk vite at typen hennes hadde fryst henne ut, og de hadde visst gjort det slutt. Det skal sies at han her er veldig manipulerende. Dette var noe jeg tidlig skjønte, og jeg har også hørt andre si han er en manipulerende drittsekk. Vi var sammen et par dager etter denne dagen hos henne, og vi har det alltid morro sammen. Hun klagde til og med på at hun var sliten i kjevemuskelen av å le så mye på slutten av dagen. Jeg koste meg virkelig i hennes nærvær, og kan så smått si at følelsene mine for henne blusset litt opp igjen.

Det er ikke mange dagene siden vi lå i senga hennes i skje og holdt rundt hverandre mens vi så på film. Denne kosen eskalerte til kiling og mer flørting. Når jeg følte tiden var inne, så gikk jeg for kysset, men hun snudde seg vekk (!) og latet etterpå som ingenting hadde skjedd. Forvirret som jeg var, sendte jeg henne en meldig senere på dagen hvor jeg spurte om hvorfor hun snudde seg vekk.

Hun skrev at hun ikke ville være kjip mot meg, men hun var så usikker på følelsene sine og at hun ikke visste hva hun ville eller skal føle. Hun skrev også at det ikke var noe problem å være med meg å ha det bra, for hun syntes at jeg var helt herlig å være sammen med.

Vi snakket litt på facebook for et par dager siden og hun virka veldig glad og blid, og vi fant ut at jeg skulle besøke henne til uka, noe hun gledet seg til.

Men nå så svarer hun meg ikke på meldiger lenger, og svarer hun, så er det bare korte kjedelige meldinger, og jeg skjønner ikke hvorfor...

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, og ikke aner jeg hva slags svar jeg forventer å få, men måtte bare få det ut, og kanskje høre hva en tredjepart har å si til dette. Jeg har aldri møtt ei jente som har klart å sette et så støkk i meg.

Anonymous poster hash: 86ebe...ab6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man ikke allerede hørt mer enn nok? ^^

Det er vitterlig ikke så vanskelig å tenke litt på egenhånd.

Anonymous poster hash: bd349...e27
  • Liker 1
Skrevet

Hun hadde behov for oppmerksomhet. Nå har hun ikke behov for oppmerksomhet.

You're a rebound, baby.

• Liker 8
Skrevet

You're a rebound, baby.

Akkurat.

Skrevet

Næmmen så stas å være rebound boy. Er så morro når du gir så mye av deg selv, så får man det tilbake.

- TS

• Liker 3
Skrevet

Det blir vel alltid gitt mye fra begge sidene, føles det som. Det er ingen vei utenom den. ^^

Gjest Elseby13
Skrevet

Så mye har du ikke gitt av deg selv! Kom deg videre, det finnes andre damer i verden.

Skrevet

la denne gå, hun er ikke klar for deg

Anonymous poster hash: 41ff4...103
Skrevet

Typisk rebound, det der. I tillegg viste du jo også at du godtok å bli tråkket på for så å ta henne tilbake så enkelt som bare det. Bare det siste der sørger for at mange kvinner mister respekten for deg, og mister man respekten, går jo forholdet som kjent bare en vei.

Det er noe dritt å bli brukt som rebound, bare fordi noen synes det er utrolig kult med oppmerksomheten. Og jo, man investerer både tid og følelser. Følelser som man får slengt tilbake i trynet sitt. Og opplever man nok av disse kvinnene som må ty til rebound for å føle seg vel, blir man selvsagt skeptisk etterhvert.

Kom deg videre og se framover i stedet for å dvele ved slike kvinnemennesker.

Gjest Lincoln
Skrevet

Dump, slett fra Facebook, aldri snakk med igjen.

• Liker 6
Skrevet

You're a rebound, baby.

Ei ekte lurvete tispe med andre ord.

Anonymous poster hash: a2c3a...c8e

• Liker 2
Skrevet

Fint med merkelapper på folk vel? ^^

• Liker 1
Skrevet

Aldri aldri godta å være noens plan B. Blir du dumpet for en annen og så kommer de tilbake nå de blir dumpte, så får de holde seg der ute i kulda. Var du ikke bra nok første gangen, er ikke de bra nok for deg!

Skrevet

Tøffelhelt. Få deg en ryggrad og bli mer mann,

Anonymous poster hash: 46d21...88e

Skrevet

Tøffelhelt. Få deg en ryggrad og bli mer mann,

Anonymous poster hash: 46d21...88e

Håper han ikke tar det rådet, for de som skal bli mer mann blir som regel idioter som skal ut å få oppmerksomhet og gi "faen" i alt som går på to bein.

Vær heller deg selv TS, men ikke la deg trokke på av damer bare fordi du liker oppmerksomheten og følelsen de gir deg. Jobb heller med å se din egen verdi uten å bli bitter, og du vil se at damene vil sette mer pris på deg og ha deg som førstevalget.

• Liker 3
Skrevet

Dump, slett fra Facebook, aldri snakk med igjen.

Ja, for hun virker ikke interessert.

Skrevet

nei ærlig talt, nå må dere ta dere sammen litt. Hans følelser er hans ansvar, ikke hennes. Hun tok kontakt fordi hun trengte en venn, noen som hun kunne være sammen med når forholdet gikk skeis. Det står ingenting her om at hun villedet ham til å tro at nå var det hans tur. Vel ligger det kanskje litt i kortene, men fyren må ta ansvar for dette selv. Kanskje hun var fortvilet og tok kontakt med den første hun tenkte på. Ikke noe galt med det, hun skylder ham ikke evig kjærliget av den grunn.

Skrevet

Jeg tror ikke du er rebound. Hun syns sikkert du er kjekk og ordentlig mann. Det skremte meg også da jeg var yngre. Jeg var flink til å treffe drittsekker... Mannen min kom inn i livet mitt i begynnelsen av 20 årene.

Jeg var litt som henne, trakk meg litt unna, var usikker på følelsene mine for han.

Han var en ordentlig, god og snill mann.

Han gav heldigvis ikke meg opp. Vi er i dag gift og det er 14 år siden vi traff hverandre.

Er veldig glad jeg endte opp med han. Han er en flott mann, god far og han har veldig godt forhold til mine foreldre.

HVis du virkelig liker henne.. ikke gi henne opp.

Skrevet

Jeg tror ikke du er rebound. Hun syns sikkert du er kjekk og ordentlig mann. Det skremte meg også da jeg var yngre. Jeg var flink til å treffe drittsekker... Mannen min kom inn i livet mitt i begynnelsen av 20 årene.

Jeg var litt som henne, trakk meg litt unna, var usikker på følelsene mine for han.

Han var en ordentlig, god og snill mann.

Han gav heldigvis ikke meg opp. Vi er i dag gift og det er 14 år siden vi traff hverandre.

Er veldig glad jeg endte opp med han. Han er en flott mann, god far og han har veldig godt forhold til mine foreldre.

HVis du virkelig liker henne.. ikke gi henne opp.

Og en til ting.. Jeg elsker han :hjerte:

Gjest Oblivion
Skrevet

nei ærlig talt, nå må dere ta dere sammen litt. Hans følelser er hans ansvar, ikke hennes. Hun tok kontakt fordi hun trengte en venn, noen som hun kunne være sammen med når forholdet gikk skeis. Det står ingenting her om at hun villedet ham til å tro at nå var det hans tur. Vel ligger det kanskje litt i kortene, men fyren må ta ansvar for dette selv. Kanskje hun var fortvilet og tok kontakt med den første hun tenkte på. Ikke noe galt med det, hun skylder ham ikke evig kjærliget av den grunn.

Kan ikke plusse deg, så jeg siterer -for jeg tror på dette svaret. Om fyren hun var sammen med var manipulerende, kontrollerende (og kanskje enda verre...?) så har hun nok følt endel frykt og skyldfølelse igjennom forholdet, selv om det ikke varte så lenge. Det er lett å bli blind om mannen var sjarmerende først, for så å vise seg å være noe helt annet, man blir fortere sugd inni det en det er lett å tro -og frykten og mangelen på trygghet kan sitte lenge i en person etterpå. Hadde du opplevd det hadde du skjønt det, men forhåpentligvis kan du likevel klare å forstå til en viss grad av å lytte til de som har opplevd. Jeg unner ingen å oppleve noe slikt selv.

Hun hadde nok et stort behov for å føle trygghet i en person hun følte seg vel med, en hun stolte på -men er nok langt i fra klar til å tenke kjærlighet nok en gang, hun søkte en venn. Føle seg fri og samtidig nærhet til et annet menneske hun bare kunne slappe av sammen med, få en klem, gi en klem. Bare "være".

Og nå når du har vist at du føler noe mer så backer hun unna fordi hun ikke er klar for å bli "fanget" på nytt.

Det hadde sannsynligvis ikke hatt noe å si hvilken mann det hadde vært snakk om, det var deg hun søkte, men det er ikke deg det er noe galt med, det er bare ikke riktig tid og sted. For all del, det kan godt hende hun aldri kunne forelsket seg i deg, at du ikke er hennes type, men akkurat nå tror jeg situasjonen er det som står i fokus. Og du "brøt" vennskapet med å vise dine følelser. Ikke din feil, men heller ikke hennes.

Hvis du vil fortsatt har et ønske om en relasjon så ville jeg latt tankene om kjærlighet skli unna, la henne få være i fred -hun trenger å bygge seg opp igjen. Har du vært et gjennomgående godt menneske i hennes liv ellers, så tar hun nok kontakt for vennskap igjen. Tydelige forhåpninger fra din side tror jeg kan føre til større avstand, hun vil kanskje føle skyld fordi hun ikke kan gi deg det du vil ha, og du kan ikke gi henne det hun ønsker av deres relasjon. Så om du ønsker å ha henne som venn..så ville jeg rådet deg til å svelge trangen til å ta kontakt for øyeblikket og gi henne tid.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...