Gå til innhold

Hvordan møtte du partneren din?

Anbefalte innlegg

Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Singel jente savner mannen med stor M!

Hvor i all verden traff du din? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På russetreff av alle ting, har nå holdt sammen i 11 år og har to barn sammen :)

• Liker 1
Skrevet

I taxi køen faktisk.

Anonymous poster hash: eba0f...8fd

• Liker 1
Skrevet

I en bar.

Han jeg datet før det traff jeg i et middagsselskap hos en venn av en venn.

Jeg tror du kan treffe den rette hvor som helst, men det beste er ofte å gå gjennom venner av venner. Så det viktige er å utvide kretser - ikke for å få flere nære venner, men fler 'kontakter'.

Ingen grunn til å være redd for å dra ut heller (kjenner noen jenter som mener at man ikke kan møte en skikkelig fyr i en bar. Alle drar jo ut, så det er tull). Man må bare velge venninnen(e) man drar ut med omhu, velge barer/lounge områder der folk ikke er sørpe dritings, det er lav nok musikk til å prate og ikke være ute hele natten (dra hjem tidlig nok til at man ikke sitter igjen med de som bare skal ha et ligg og er for fulle).

Gjest Chloe87
Skrevet

På Internett! Vi chattet i syv år vi traff hverandre, full klaff fra første stund! Nå er vi samboere. :)

Skrevet

En felles venn sa jeg kunne ta kontakt med en kamerat som også kjedet seg da jeg var lei av å spille et spill alene.

Vi har spilt spill sammen siden, på flere måter...

Skrevet

På et prosjekt under studiene, siste året av bacheloren. Vi hadde faktisk studert sammen i tre år uten støte på hverandre, men plutselig en dag... :)

Skrevet

Gjennom venner.

Skrevet

Jeg ansatte han! Så jobb. Sa opp jobben når det ble noe mellom oss.

Skrevet

På internett :) nettdating side

Skrevet

På venners venner hyttetur.

Anonymous poster hash: d833b...3d3
Skrevet

På byn...

Anonymous poster hash: ec97a...fff

Skrevet

På internett. Ble spleisa av en felles nettvenn som ingen av oss hadde møtt i virkeligheten!

Skrevet

På butikken. Han jobbet der og jeg var kunde.

Skrevet

På Gran Canaria.

Anonymous poster hash: c98ca...c09

Skrevet

Han var kunde på puben hvor jeg jobbet som bartender. Jeg synes han var sååå sjarmerende, og sa til veninner at jeg følte han flørta med meg. De sa da at "han er bare slik med alle", så jeg slo det litt fra meg helt til en felles bekjent fortalte meg at det var gjensidig :P og her er vi, tre år senere.

Skrevet

Gjennom broren min:) Er gift med min brors bestekamerat:)

Det begynte da jeg skulle hjelpe bestekameraten hans med et dataspill som kameraten stod fast på:) (ja jeg er bedre enn både mann og bror i dataspill:)! Og bestekameraten falt for meg ,:)

Skrevet (endret)

På jobb:) eller på firmafesten til jobben. Jobba før på to forskjellige avd i forskjellige byer, men nå jobber vi på samme plass.

Endret av Dermika
Skrevet

Online.

Sendte ikke så mange meldinger før vi fant ut at det var like greit å si hei. Og det var lurt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...