AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Hei! Om jeg skal ha fliser på ca 20 kvm. Får jeg dette med en gang i butikken, eller er det bestillingstid? Eventuelt hvor lang ventetid må jeg regne med? Dersom noen vet om forhandlere eller kjeder hvor du får det med en eneste gang er jeg veldig takknemlig for tips Oslo/Akershus/Buskerud Anonymous poster hash: 7c091...1d8
lillemeg90 Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Det kommer rett og slett an på om de har det inne eller ikke:) om det må bestilles kan jeg se for meg at det tar alt fra 3 dager til 1 mnd. Det kommer an på hvilken leverandør som selger de og hvor ofte de får leveranse fra dem:)
Gjest suphadupha Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Store butikker har ofte mye på lager, typ Megaflis og lignende
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Det spørs, men de har sommerleire et standarutvalg som de alltid har på lager, så hvis du ikke er kresen kan du garantert få noe på dagen Anonymous poster hash: cd58c...224
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå