Gå til innhold

Dr.Demin buksene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser litt på nelly, og tenkte å bestille meg en Dr.Deminbukse. Problemet er at jeg ikke helt vet det med størrelsene.

Foreksempel W24. Hvilken størrelse er det? Pleier som regel bruke 34 eller XS-S i klær. Noen som har peiling?

Anonymous poster hash: 350cd...92a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker på de jegginsene, sant? Vel etter min erfaring så er det nesten det samme hvilken du går for

. Mine venninner har alle disse buksene og bruker alt fra w24-w28 om jeg tror riktig. Merkelig nok passer både str. xs-m i disse buksene like bra til alle, da stoffet tross alt er veldig stretchy, men samtidig stramt. Buksen vil aldri bli løs om du så velger l. Men om jeg skal tippe; str small

Skrevet

Takk for svar. :) Mener de buksene ja! :)

Anonymous poster hash: 350cd...92a
Skrevet

Forøvrig er det jo ingenting i veien for å prøve de på Carlings om du skulle være i tvil ;)

Skrevet

Nå har jeg ingen bukser fra dette merket, men bruker som regel W28 eller W29, og jeg bruker medium og 38 i bukser. Du kan måle deg og regne om fra cm til inch dersom du er usikker. Jeg er nesten 180 cm og bruker L34. Husk at buksene som regel utvider seg ved bruk, og at det lønner seg å kjøpe en som er litt for liten. Håper det var til hjelp.

Anonymous poster hash: 0d911...ca6
Skrevet

Dr denim utvider seg hvertfall en strl. Er som regel s og jeg tar xs/xxs i Dr denim. Anbefaler deg å ta en størrelse mindre enn hva du hadde normalt sett tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...